Αν και έχει διαγράψει μία μεγάλη και επιτυχημένη πορεία 35 ετών, καθώς ιδρύθηκε το 1985, η ZTE έγινε ευρέως γνωστή στον 21ο αιώνα, όταν επεκτάθηκε στον χώρο της consumer κινητής τηλεφωνίας. Με τα ποιοτικά και προσεγμένα smartphones της, η εταιρεία κατάφερε να κερδίσει ηγετική θέση και μεγάλο μερίδιο στην παγκόσμια αγορά, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Σήμερα, με τις επιχειρήσεις της να εκτείνονται σε κάθε πτυχή της αγοράς τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού, είναι ένας από τους ισχυρότερους παγκόσμιας εμβέλειας παίκτες στον κλάδο ΤΠΕ.
To Infocom.gr είχε την ευκαιρία να βρεθεί στα γραφεία της εταιρείας στην Αθήνα και να συνομιλήσει εφ’όλης της ύλης με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ZTE Βαλκανίων, κ. Jianbo Wang, για τις δραστηριότητες και τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, τόσο διεθνώς όσο και συγκεκριμένα στη χώρα μας.
Σύμφωνα με τον κ.Wang, η ΖΤΕ θεωρεί τους σταθμούς βάσης 5G, τους σταθμούς βάσης υψηλών συχνοτήτων, τους σταθμούς βάσης γρήγορης εγκατάστασης, και τους σταθμούς βάσης εσωτερικών χώρων, την κύρια στρατηγική της για το μέλλον, και αυξάνει συνεχώς τις επενδύσεις της στην έρευνα & ανάπτυξη του 5G και σε σχετικούς τομείς. Μάλιστα, από το 2013 έως το 2017, 7 δισ. ευρώ επενδύθηκαν σε έρευνα & ανάπτυξη, αποτελώντας περίπου το 12% των συνολικών εσόδων της.
Ο κ.Wang μας μίλησε και την κορυφαία πλατφόρμα οπτικών ινών της εταιρείας, το Titan, με δυνατότητα μελλοντικής εξέλιξης σε πρόσβαση 25G/50G, ακόμα και 100G, ενώ προς το παρόν προσφέρει δυνατότης πρόσβασης GPON 2,5G και XGPON 10G. Επιπλέον, ενημερωθήκαμε για τις λύσεις CPE της ZTE που περιλαμβάνουν έξυπνα δικτυακά προϊόντα 5G FWA, WiFi και Mesh, οικιακά gateways, τερματικά ONT και το πρώτο XGS-PON ONT της αγοράς, μεταξύ άλλων.
Επιπλέον, είχαμε την ευκαιρία να μάθουμε από τον κ.Wang τα σχέδια και τη στρατηγική της εταιρείας για την Ελλάδα, που είναι και το κέντρο επιχειρήσεων της ZTE για τα Βαλκάνια, αλλά και για το πως σκοπεύει να προωθήσει τα νέα της 5G smartphones και γενικότερα τις 5G-enabled/enabler συσκευές που έχει ήδη στο pipeline της, εξυπηρετώντας νέες ανάγκες των χρηστών.
Δείτε την πλήρη συνέντευξη εδώ: