Το Lenovo Group ανακοίνωσε έσοδα για το πρώτο τρίμηνο ύψους 13,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 7% από έτος σε έτος (αύξηση 10% σε ετήσια βάση, εξαιρουμένων των νομισματικών επιπτώσεων). Τα έσοδα προ φόρων αυξήθηκαν κατά 38% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, σε 332 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, ενώ τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 31% από έτος σε έτος και ανήλθαν σε 213 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή για το πρώτο τρίμηνο ήταν 1,80 σεντς ΗΠΑ ή 13,95 σεντς HK.
«Η εξαιρετική μας απόδοση το προηγούμενο τρίμηνο αποδεικνύει ότι η Lenovo ανέκαμψε γρήγορα από την επίδραση της πανδημίας και αξιοποιεί τις νέες ευκαιρίες που προκύπτουν από την εξ αποστάσεως εργασία και εκπαίδευση, αλλά και την ταχεία ψηφιοποίηση», δήλωσε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. «Ενώ ο κόσμος συνεχίζει να αντιμετωπίζει προκλήσεις, η Lenovo επικεντρώνεται στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης μέσω των βασικών μας επιχειρησιακών τομέων, αλλά και μέσω νέων ευκαιριών υπηρεσιών και λύσεων που προκύπτουν από τον έξυπνο μετασχηματισμό, με κύριο γνώμονα τις υπηρεσίες».
Παγκόσμιοι οικονομικοί παράγοντες
Το τελευταίο τρίμηνο παρουσίασε πολλές επιχειρηματικές προκλήσεις σε ολόκληρη τη βιομηχανία, συμπεριλαμβανομένων των συνεχιζόμενων γεωπολιτικών αβεβαιοτήτων και της πανδημίας COVID-19. Για να καταγράψει μια σταθερή πορεία ανάπτυξης μέσα από αυτές τις προκλήσεις, η Lenovo συνεχίζει να αξιοποιεί τις βασικές της ικανότητες επιχειρησιακής αριστείας και την προσέγγιση «παγκόσμια προμήθεια – τοπική παράδοση». Κοιτάζοντας το γεωπολιτικό τοπίο, η Lenovo συνεχίζει να πιστεύει ότι η συνεργασία στο εμπόριο, την τεχνολογία και τον πολιτισμό παρέχει σημαντικά οικονομικά οφέλη σε όλες τις αγορές και θα διασφαλίσει ότι η τεχνολογία μπορεί να ωφελήσει και να ενδυναμώσει όλους στην κοινωνία.
Επισκόπηση Επιχειρηματικών Τομέων
Το Intelligent Devices Group (IDG) της Lenovo συνεχίζει να ηγείται των ισχυρών επιδόσεων της εταιρείας. Το PC και Smart Devices (PCSD), μία από τις δύο επιχειρηματικές μονάδες του IDG, σημείωσε διψήφια αύξηση στα έσοδα του από έτος σε έτος, που ανήλθαν σε 10,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ. Τα έσοδα προ φόρων έφτασαν τα 670 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, αύξηση σχεδόν 28% από έτος σε έτος, ενώ η κορυφαία κερδοφορία στον κλάδο βελτιώθηκε σχεδόν κατά μια μονάδα και κατέγραψε σε νέο ρεκόρ στο 6,3%. Η αγορά Η / Υ ξεπέρασε σημαντικά τις αρχικές προβλέψεις για πτώση, με τη Lenovo να διατηρεί την πρώτη θέση της στην παγκόσμια αγορά PC Devices (PC και Tablets). Ομοίως, υπήρξε ισχυρή ετήσια αύξηση (45%) στα έσοδα των καταναλωτικών προϊόντων παγκοσμίως. Με βάση αυτές τις επιδόσεις, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 30% στην περιοχή EMEA και 18% στην Κίνα. Ο όγκος σε κατηγορίες υψηλής ανάπτυξης και premium, όπως Gaming, Thin & Light, Visuals και Chromebook συνέχισε να αυξάνεται με υψηλά διψήφια νούμερα. Το παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο κατέγραψε αστρονομικές επιδόσεις, με αύξηση εσόδων άνω του 50% από έτος σε έτος.
Μελλοντικά, η εταιρεία αναμένει ότι η τωρινή ισχυρή ζήτηση σε PC θα είναι μια μακροπρόθεσμη τάση. Ως αποτέλεσμα, η Lenovo θα επικεντρωθεί σε καινοτόμα προϊόντα που προσαρμόζονται στο νέο παγκόσμιο περιβάλλον, θα ενισχύσει περαιτέρω την παγκόσμια αλυσίδα εφοδιασμού της για να καλύψει την ταχέως αναπτυσσόμενη ζήτηση, θα συνεχίσει να αναπτύσσει την πλατφόρμα του ηλεκτρονικού εμπορίου της και να επικεντρώνεται σε τμήματα υψηλής ανάπτυξης με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη με κορυφαία κερδοφορία.
Η δεύτερη επιχειρηματική μονάδα του IDG, το Mobile Business Group (MBG), ενώ εξακολουθεί να επηρεάζεται από το COVID-19 και τις δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες, βελτίωσε δυναμικά τα έσοδα της, με αύξηση της τάξεως του 33% το τελευταίο τρίμηνο. Αν και τα έσοδα μειώθηκαν από έτος σε έτος, ο όγκος ξεπέρασε την αγορά σε βασικές αγορές όπως αυτές της Λατινικής Αμερικής, της Βόρειας Αμερικής και της Ευρώπης, με ρεκόρ μερίδιο αγοράς τόσο στη Λατινική Αμερική όσο και στη Βόρεια Αμερική. Η Lenovo θα συνεχίσει να αξιοποιεί το ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων της και την καινοτόμο τεχνολογία, ιδίως σε 5G, για να επανέλθει στην κερδοφόρα ανάπτυξη.
Το Data Center Group (DCG) επανήλθε σε ρυθμούς υπερανάπτυξης, με τα έσοδα του να αυξάνονται σχεδόν 20% στα 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ και την κερδοφορία του να βελτιώνεται από έτος σε έτος. Μέσα στις αξιοσημείωτες επιτυχίες του περιλαμβάνονται τα αποτελέσματα του Cloud Service Provider (μέχρι πρότινος αποκαλούμενο hyperscale), το οποίο σημείωσε αύξηση άνω του 30% από έτος σε έτος, καταγράφοντας νέο ρεκόρ εσόδων, λόγω της ισχυρής ζήτησης σε δημόσια υποδομή cloud και αυξημένης ψηφιακής κατανάλωσης, ως αποτέλεσμα της καραντίνας για τον COVID-19.
Παράλληλα, η πελατειακή βάση του DCG συνεχίζει να αυξάνεται χάρη στις in-house δυνατότητες σχεδίασης και κατασκευής και στο διευρυμένο δυναμικό πωλήσεων υπηρεσιών παροχής cloud. H επιχειρησιακή μονάδα του Enterprise and SMB (μέχρι πρότινος αποκαλούμενο non-hyperscale) παρουσίασε αύξηση εσόδων από έτος σε έτος, με διψήφια αύξηση εσόδων σε τμήματα υψηλής ανάπτυξης, όπως το Software Defined Infrastructure and Services και το High-Performance Computing. Μελλοντικά, αναμένεται μακροπρόθεσμη ανάπτυξη στον τομέα του Cloud Service Provider, ενώ θα συνεχιστεί η αξιοποίηση της υπάρχουσας δυναμικής, τόσο στο δημόσιο όσο και στο ιδιωτικό Cloud, για την επέκταση του μεριδίου σε Edge υπολογιστές.
Το Intelligent Transformation της Lenovo συνεχίζει να δείχνει μεγάλη πρόοδο ως αποτέλεσμα της υλοποίησης της στρατηγικής 3S. Τα συνολικά έσοδα του Software and Services αυξήθηκαν κατά 38% από έτος σε έτος, αύξηση που αντιστοιχεί σε πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια ΗΠΑ, και αντιπροσωπεύει πλέον περίπου το 7,6% των συνολικών εσόδων του Ομίλου. Τα έσοδα του Smart IoT αυξήθηκαν 39% σε ετήσια βάση, το Smart Infrastructure αυξήθηκε κατά 16% και τα Smart Verticals κατά 65%, κυρίως λόγω των λύσεων Smart City που προσφέρει η εταιρεία στην Κίνα και των λύσεων Smart Healthcare που προσφέρει η εταιρεία στη Βόρεια Αμερική. Το Attached Service αυξήθηκε κατά 32% σε ετήσια βάση, ενώ το Managed Service (συμπεριλαμβανομένου του ταχέως αναπτυσσόμενου Device as a Service) αυξήθηκε κατά 48% από έτος σε έτος. Τέλος, το Solutions αυξήθηκε κατά 54% από έτος σε έτος.