«Η Wind θέτει την προστασία των ανθρώπων και την απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ως υπέρτατες προτεραιότητες», επισημαίνει σε επιστολή του προς όλους τους συνδρομητές της εταιρείας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλός της Νάσος Ζαρκαλής και καταλήγει: «Ευχή όλων μας είναι η παγκόσμια και η εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας να έχουν άμεσα θετικά αποτελέσματα. Έως τότε, είμαστε πάντα σε επαφή, χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή.»
Όπως σημειώνει ειδικότερα «το πρωτόγνωρο περιβάλλον που όλοι μας βιώνουμε η αδιάλειπτη επικοινωνία βρίσκεται στην πρώτη γραμμή. Σήμερα, χάρη στην ετοιμότητα, την αφοσίωση και το πάθος των ανθρώπων της Wind, στηρίζοντας ταυτόχρονα την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR, με υπευθυνότητα και ευαισθησία σε αυτές τις δύσκολες στιγμές».
Σύμφωνα με τον κ. Ζαρκαλή, μεταξύ άλλων, η Wind «επαγρυπνεί ώστε κάθε συνδρομητής να απολαμβάνει τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες επικοινωνίας, καθώς το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου της Wind λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Για το επόμενο κρίσιμο διάστημα των 30 ημερών και για όλους τους συνδρομητές – ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις – προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων».
Στην ίδια επιστολή επισημαίνει ότι η Wind ήταν από τις πρώτες εταιρίες που έλαβε άμεσα και αυστηρά μέτρα προστασίας για τους περίπου 1.000 εργαζομένους της. Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων ήδη εργαζόταν από το σπίτι, ενώ στις 16 Μαρτίου το ποσοστό ήταν άνω του 95%. Επίσης, περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών δουλεύουν από τα σπίτια τους σε ποσοστό που αγγίζει το 100% χάρη στα εξελιγμένα συστήματα που έχουν στη διάθεσή τους.