Η χρήση των «έξυπνων» κινητών στις ηλικίες έως 44 ετών είναι σχεδόν καθολική, ενώ στις ηλικίες 13 έως 70 έχει φθάσει στο 84,3% από 24% που ήταν το 2011, όταν στην υπόλοιπη Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη τα ποσοστά διαμορφώνονται στο 68,6% (2019) και 13,3% (2011) αντίστοιχα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της περιοδικής έρευνας της Focus Bari, για το διάστημα Ιουνίου – Σεπτεμβρίου 2019, οι Έλληνες αποδεικνύονται φανατικοί οπαδοί του mobile Internet με 8 στους 10 να σερφάρουν μέσω του κινητού τους. Η πλειοψηφία των χρηστών ηλικίας 35-54 ετών συνδέονται έως και μία ώρα την ημέρα, ενώ οι μικρότεροι σε ηλικία (13-24 ετών) συνδέονται για πάνω από μία ώρα την ημέρα. Μάλιστα 1 στους 6 χρήστες ηλικίας 35 έως 44 ετών έχει δύο ή τρεις συνδέσεις κινητής. Επίσης 4 στους 5 χρήστες χρησιμοποιούν εφαρμογές στο κινητό τους. Οι πιο δημοφιλείς είναι της επικοινωνίας (messengers), της κοινωνικής δικτύωσης, μουσική και βίντεο.
Επιπλέον 1 στα 6 παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών έχει κινητό τηλέφωνο, με την πλειοψηφία να είναι καρτοκινητά.
Σύμφωνα πάντα με την Focus Bari, η ενασχόληση των Ελλήνων με τον ψηφιακό κόσμο είναι υψηλή (89%). Το 83% των χρηστών συνδέεται με το Ίντερνετ, με μέσο χρόνο σύνδεσης τα 213 λεπτά την ημέρα. 6 στους 10 είναι χρήστες των κοινωνικών δικτύων, με τον 1 στους 2 χρήστες να αφιερώνει έως 1 ώρα την ημέρα στα κοινωνικά δίκτυα.
Τα 8 στα 10 νοικοκυριά είναι διασυνδεδεμένα στο Ίντερνετ, ωστόσο η χρήση των φορητών συσκευών κυριαρχεί ακόμη και εντός σπιτιού. Το 43% των νοικοκυριών έχει συνδρομητική τηλεόραση και 4 στα 5 παιδιά είναι χρήστες διαδικτύου με την πλειοψηφία να προτιμά να σερφάρει από τα tablets.
Ακόμη, ολοένα και περισσότεροι Έλληνες στρέφονται στις online αγορές και όπως καταγράφει η Focus Bari 3 στους 5 χρήστες έχουν πραγματοποιήσει τουλάχιστον 1 online αγορά το τελευταίο εξάμηνο. Τις πιο συχνές αγορές μέσω διαδικτύου κάνουν οι ηλικίες 25-34 ετών.