Βελτιωμένα επιτεύγματα και επιδόσεις μαθητών, 25% περισσότερος χρόνος διδασκαλίας σε καθημερινή βάση, μειωμένο λειτουργικό κόστος για τον οργανισμό, και αυξημένη ικανοποίηση των μαθητών. Όλα αυτά είναι επαρκείς λόγοι για να «πετάει» ένα σχολείο στα… σύννεφα. Η Microsoft συνεργάζεται με τα ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου ως ο μόνος εταίρος σε θέματα εκπαιδευτικής τεχνολογίας και συμβάλλει καταλυτικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της σχολικής καθημερινότητας.
Οι επιδραστικές λύσεις της Microsoft, με βασικό όχημα το Microsoft Teams που χρησιμοποιούν πλέον τα ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, παρέχουν το πιο πρόσφατο και πιθανώς το πιο άρτιο πλαίσιο για τη βελτίωση της εμπειρίας διδασκαλίας και μάθησης.
Τα αποτελέσματα αυτής της συνεργασίας έγιναν σύντομα ορατά, με τη μέση βαθμολογία των μαθητών σε βασικά μαθήματα να αυξάνεται κατά μία ή δύο μονάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η μεγαλύτερη βελτίωση σημειώθηκε από μαθητές που έδειχναν να συμμετέχουν λιγότερο στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Οι ίδιοι οι μαθητές έχουν «αγκαλιάσει» τον ψηφιακό μετασχηματισμό της διδασκαλίας και αυτό αποτυπώνεται και σε πρόσφατη διαδικτυακή έρευνα που διεξήχθη στο σχολείο, με το 77% αυτών να θεωρεί ότι το Microsoft Teams έχει συμβάλει στην αποδοτικότερη συνεργασία μεταξύ των μαθητών. Παρόμοια αποδοχή εμφανίζεται και από την πλευρά των εκπαιδευτικών, οι οποίοι αναφέρουν ότι η χρήση του Microsoft Teams και του OneNote Class Notebook αποδεσμεύει καθημερινά έως και 25% του χρόνου τους στην αίθουσα, κάτι που συνεπάγεται αυξημένο χρόνο διδασκαλίας.
Πώς λειτουργούν μαθητές και διδάσκοντες σε ψηφιακό περιβάλλον
Μεγάλο μέρος των διαδικασιών και των ενεργειών που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία -όπως οι σημειώσεις και οι ηλεκτρονικές καταγραφές σημαντικών μαθημάτων- γίνονται, πλέον, σε ψηφιακό περιβάλλον, ενώ το περιεχόμενό τους βρίσκεται σε εύχρηστη τοποθεσία και είναι συνεχώς διαθέσιμο στους μαθητές και τους διδάσκοντες. Με αυτόν τον τρόπο, οι μαθητές λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή υποστήριξη και γίνεται πιο εφικτός ο στόχος της μετάβασης προς μια μαθητοκεντρική ψηφιακή τάξη.
Κερδισμένο και το ίδιο το σχολείο
Εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους στην εκπαιδευτική διαδικασία, πολλαπλά οφέλη προκύπτουν και για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό οργανισμό. Τα ιδιωτικά Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου είχαν στο παρελθόν υψηλά έξοδα αποθήκευσης και διοικητικής λειτουργίας, ενώ υπήρχαν και δυσκολίες στην αξιοποίηση του λογισμικού. Από τη στιγμή της συνεργασίας με τη Microsoft, και μέσα από τις υπηρεσίες Microsoft Teams και Microsoft Azure Active Directory, οι δαπάνες δικτύου, οι οποίες ανέρχονταν σε χιλιάδες ευρώ, εκμηδενίστηκαν.
«Είναι εμφανές ότι η χρήση του Microsoft Teams έδωσε άμεση ώθηση στις επιδόσεις των μαθητών. Επιπλέον, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εστιάσουν πλήρως στο σχέδιο των μαθημάτων τους και στην αλληλεπίδραση με τους μαθητές. Από τη στιγμή της συνεργασίας με τη Microsoft, όλα τα προβλήματα εξανεμίστηκαν», τόνισε από την πλευρά της η κυρία Στέηβη Λιναρδάτου, υποδιευθύντρια των Εκπαιδευτηρίων.
«Είχαμε δυο συστατικά: ένα σχολείο με κύριο στόχο τα καλύτερα εκπαιδευτικά αποτελέσματα και τη συνεχή βελτίωση από τη μια, και 74 Microsoft Innovative Educators Experts με πραγματικό ζήλο για την εκπαιδευτική διαδικασία και με διάθεση για την εξερεύνηση νέων μεθόδων διδασκαλίας για την πλήρη ενεργοποίηση των μαθητών από την άλλη. Τα δύο αυτά μαζί έδωσαν εξαιρετικά επιτυχημένα αποτελέσματα, αλλά και αναγνώριση μεταξύ των Microsoft Showcase Schools παγκοσμίως», δήλωσε ο Πλούταρχος Ρήγας, Industry Sector Lead in Education, Microsoft για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα. Και συνέχισε τονίζοντας: «Αισθανόμαστε τυχεροί, καθώς η προσήλωση στη βελτίωση των εκπαιδευτικών υπηρεσιών μας οδηγεί σε συνεργασίες με σχολεία που βοηθούν τους σημερινούς μαθητές και τους εφοδιάζουν από νωρίς, ώστε να διαμορφώσουν ένα καλύτερο μέλλον – για τους εαυτούς τους, αλλά και για όλους».