Να επεκτείνει περαιτέρω τη δραστηριότητά της σχεδιάζει η Teleperformance Greece, η πρώτη και μεγαλύτερη εταιρεία τηλεφωνικής και διαδικτυακής υποστήριξης, εξυπηρέτησης και διαχείρισης πελατών, η οποία συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα.
Μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance, ιδρύθηκε το 1989 και από το 2002 αποτελεί το περιφερειακό διαχειριστικό κέντρο του ομίλου σε οκτώ χώρες της Νότιας Ευρώπης, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής, παρέχοντας υπηρεσίες σε δεκάδες διεθνείς και ελληνικές επιχειρήσεις, που επιλέγουν να κάνουν outsourcing το κομμάτι της επικοινωνίας τους (μέσα από διάφορα κανάλια) με τους πελάτες τους.
Σύμφωνα με τα στελέχη της η αυξανόμενη ζήτηση για πολυκάναλες Multilingual υπηρεσίες, οδηγεί την Teleperformance Greece σε αναζήτηση προορισμών εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης, όπου θα βρει το κατάλληλα καταρτισμένο προσωπικό (στις μεγάλες ελληνικές πόλεις σε κάθε Περιφέρεια της χώρας). Παράλληλα, η προοπτική της εξυπηρέτησης καταναλωτών από ανθρώπους που εργάζονται από το σπίτι τους – τάση που συνεχώς αυξάνεται στο εξωτερικό – της δίνει την δυνατότητα να εισέλθει και σε αυτόν τον τρόπο εργασίας δημιουργώντας ένα mini Contact Center σχεδόν σε κάθε γειτονία της Ελλάδας. Η Teleperformance Greece θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία που ήδη εφαρμόζεται σε 80 χώρες και όπως φαίνεται είναι θέμα χρόνου να αναπτύξει επιπλέον ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης μέσω Work-At-Home-Agents. Επιδίωξή της είναι και η περεταίρω ενίσχυση των διεθνών συνεργασιών της παρέχοντας υπηρεσίες σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες από τη χώρα μας.
Σημειώνεται ότι η Teleperformance Greece αποτελεί και έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες, προσελκύοντας εργαζόμενους από κάθε γωνιά του πλανήτη, προκειμένου να καλύψει τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των συνεργατών της. Στην Ελλάδα, διαθέτει συνολικά οκτώ κτιριακές εγκαταστάσεις, έξι εκ των οποίων βρίσκονται σε διάφορες περιοχές των Αθηνών, μία στη Θεσσαλονίκη και μία στα Χανιά. Οι εργαζόμενοι της, οι οποίοι ξεπερνούν τους 8.400, ανήκουν σε 91 διαφορετικές εθνικότητες, ενώ εξυπηρετούν πελάτες σε 143 αγορές και σε 36 διαφορετικές γλώσσες.
Το 2018 τα έσοδα της εν λόγω εταιρείας αυξήθηκαν 31% έναντι του 2017 (219,9 εκατ. ευρώ έναντι 167,7 εκατ.) ενώ ένα χρόνο πριν το αντίστοιχο ποσοστό ήταν 27%.