Την ανοδική πορεία των τελευταίων ετών συνέχισε και το 2018 η Oktabit, με τον κύκλο εργασιών της να διαμορφώνεται στα 66,18 εκατ. ευρώ, έναντι 53,15 εκατ. ευρώ το 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 25%, με την εταιρεία να ενισχύει υφιστάμενες συνεργασίες, αλλά και να επεκτείνεται σε νέους τομείς δραστηριοτήτων.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν πέρυσι στα 2,8 εκατ. ευρώ, έναντι 2,3 εκατ. ευρώ το 2017, αυξημένα κατά 21%, με τα κέρδη προ φόρων να διαμορφώνονται στα 1,92 εκατ. ευρώ (από 1,48 εκατ. ευρώ) και τα καθαρά κέρδη στα 1,29 εκατ. ευρώ (από 1,05 εκατ. ευρώ).
«Το 2018 καταφέραμε να πετύχουμε τον βασικό στόχο, που ήταν να ενισχύσουμε τη θέση μας στην ελληνική αγορά πληροφορικής και επικοινωνιών. Η ανταπόκριση των συνεργατών και των πελατών μας αποτελεί την καλύτερη ένδειξη ότι κινούμαστε στο σωστό δρόμο, ενώ τα πρώτα αποτελέσματα από τις κινήσεις μας σε ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς, όπως είναι το cloud και η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), κρίνονται επιτυχημένα», επεσήμανε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Διευθύνων Σύμβουλος της Oktabit.
Κατά τη διάρκεια του 2018, η Oktabit βραβεύτηκε από την Dell ως «Client Distributor of the Year» για 5η συνεχόμενη χρονιά, ενώ το Dell Exclusive Store , συμπλήρωσε τον Νοέμβριο του ίδιου έτους δύο χρόνια επιτυχημένης πορείας, αποτελώντας πόλο έλξης για premium καταναλωτές και γνώστες υψηλής τεχνολογίας. Επιπλέον, η Oktabit διεύρυνε τη συνεργασία της με τη Huawei Technologies και σε προϊόντα αποθήκευσης δεδομένων (storage) και εποπτείας (surveillance) και βραβεύτηκε από την κινεζική εταιρεία με το βραβείο «Outstanding Contribution 2018», στην εκδήλωση Huawei EBG Channel Partners Awards.
Ακόμη, από τον Νοέμβριο του 2018, στο χαρτοφυλάκιο της Oktabit προστέθηκε η πλατφόρμα Scibyl που δημιουργήθηκε από το τμήμα έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας. Πρόκειται για μια cloud based εφαρμογή που απευθύνεται σε ηλεκτρονικά καταστήματα, αναλύοντας την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών του e-shop και διατίθεται ως software as a service. Η πλατφόρμα αποτελεί ένα δείγμα της στρατηγικής επέκτασης της Oktabit σε λύσεις cloud και AI. Σημειώνεται πως η εταιρεία αξιοποιεί λύσεις που ήδη διαθέτει μέσω των οίκων που αντιπροσωπεύει, όπως Hyperconverged Servers της Lenovo, Dell EMC κλπ., αλλά σκοπεύει να αναπτύξει και μέσω του δικού της τμήματος μηχανικών και developers περαιτέρω λύσεις σε cloud Αρχιτεκτονική (managed services, Oktabit cloud, AI κ.ά.)
«Τη φετινή χρονιά, έχουμε ξεκινήσει να επενδύουμε περαιτέρω στην ανάπτυξη εφαρμογών και λύσεων που αξιοποιούν τεχνολογίες όπως το machine learning και artificial intelligence, με έμφαση στην ενίσχυση των πωλήσεων εφαρμογών σε περιβάλλον cloud. Επιπλέον, αναβαθμίζουμε υφιστάμενες υπηρεσίες, με στόχο τη βελτίωση της παρουσίας μας στην αγορά, ενώ, παράλληλα, η ανάπτυξη νέων εργαλείων για βέλτιστη διαχείριση όσον αφορά την υποστήριξη των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και την εξυπηρέτηση των πελατών θα ενισχύσουν την ανάλυση της αγοραστικής συμπεριφοράς και θα υποστηρίξουν τη διαδικασία λήψεως αποφάσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις προσφερόμενες υπηρεσίες», ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της Oktabit.
Η Oktabit εστιάζει στην πελατοκεντρική της δομή, την υγιή οικονομική της βάση, το άρτια καταρτισμένο δυναμικό της, με βασικούς στόχους τη διεύρυνση της γκάμας των λύσεων και των προϊόντων που διαθέτει για επιχειρήσεις, αλλά και για καταναλωτές, αξιοποιώντας τη συνεργασία με τους περισσότερους από 50 κορυφαίους κατασκευαστές που εκπροσωπεί και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά.