Την είσοδο της Πλαίσιο στις λευκές συσκευές σηματοδότησαν τα εγκαίνια του νέου καταστήματος της αλυσίδας στην Πέτρου Ράλλη, στου Ρέντη, που περιλαμβάνει πλέον, εκτός από τα ηλεκτρονικά είδη τεχνολογίας και τις λευκές ηλεκτρικές συσκευές (ψυγεία, κουζίνες, πλυντήρια).
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Πλαίσιο, Κώστα Γεράρδο, η επένδυση της εισηγμένης για τη νέα αυτή δραστηριότητα είναι περίπου 15 εκατ. ευρώ. Μεταξύ άλλων έχει επενδύσει σε ένα νέο logistic center, στη Μάνδρα Αττικής, το οποίο μαζί με τις εγκαταστάσεις της Μαγούλας θα εξυπηρετούν τη διανομή.
Στόχος της εταιρείας είναι η περαιτέρω επέκταση της νέας κατηγορίας προϊόντων στο δίκτυό της (σε Δάφνη, Αγ. Παρασκευή και Μεταμόρφωση στην Αττική, καθώς και στην Καλαμαριά στη Θεσσαλονίκη) και ειδικότερα στα καταστήματα που διαθέτουν τους κατάλληλους χώρους για την παρουσίαση των λευκών συσκευών.
Η είσοδος στις λευκές συσκευές προετοιμαζόταν τα τελευταία 5 χρόνια και πρόκειται για στρατηγική επιλογή που συνδυάζει την πρόκληση της επέκτασης σε μια νέα γκάμα προϊόντων, η οποία πλέον ανήκει στην κατηγορία της τεχνολογίας λόγω των εξελιγμένων συσκευών που περιλαμβάνει, ταιριάζοντας απόλυτα στη φιλοσοφία της Πλαίσιο. Η οικογένεια Γεράρδου, που έχει και τον πρώτο λόγο στην εταιρεία, αποφεύγει να αναφερθεί στους στόχους όσον αφορά μερίδια αγοράς. Όπως τονίζει, τα πρώτα δείγματα γραφής θα φανούν άμεσα και μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα θα υπάρχει στο τέλος της χρονιάς ή το αργότερο μέχρι και το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020.
Βάσει των στοιχείων της GFK, η πίτα των λευκών συσκευών είναι περίπου 480 εκατ. ευρώ και κινείται ανοδικά, παρά το κόστος μεταφοράς και αποθήκευσης λόγω του μεγέθους των προϊόντων. Ο ανταγωνισμός στον χώρο είναι υψηλός, με την παρουσία και άλλων επώνυμων αλυσίδων, Κωτσόβολος, Μedia Markt και συνεταιρισμών όπως Mega Euronics, Best, Expert, Electronet, Welcome. Όπως εκτιμάται ο ανταγωνισμός θα ενταθεί περαιτέρω μόλις ολοκληρωθεί η συνεργασία Media Markt – Public, ενώ δεν αποκλείεται να σημειωθούν και αλλαγές στα μερίδια αγοράς.