Η Lenovo παρουσίασε στις ΗΠΑ το νέο ThinkReality A6, ένα AR headset με εξελιγμένες δυνατότητες σε επίπεδο software και hardware, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ευρέως σε πολλές βιομηχανίες, αλλάζοντας τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε.
Το headset έχει μικρό βάρος για να μη κουράζει το κεφάλι του χρήστη και σε αυτό συμβάλλει η εξωτερική του μπαταρία που μπορεί να τοποθετηθεί στην τσέπη του ή να κρεμαστεί στο στήθος του και τροφοδοτεί τη συσκευή μέσω καλωδίου, ενώ διαθέτει και audio in/out θύρααλλά και 2η θύρα για αποστολή εικόνας σε υπολογιστή, κατ’ευθείαν από τις δύο fisheye κάμερες που υπάρχουν στο πάνω μέρος του headset. Δύο μικρές, διαφανείς “οθόνες”παρεμβάλλονται μεταξύ των ματιών του χρήστη και του προστατευτικού εξωτερικού πλαστικού και επιτρέπουν την προβολή πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να παρεμποδίζουν την όρασή του, σε 1080p ανάλυση και σε εύρος 40 μοιρών. Δίπλα τους, μια 13MP RGB κάμερα αναγνωρίζει τα αντικείμενα που βρίσκονται μπροστά του, ένας depth sensor βοηθάει μέσω αναγνώρισης του “βάθους” πεδίου και η Intel Movidius VPU αναλαμβάνει την επεξεργασία και ανάλυση όλων των οπτικών δεδομένων.
Ο απώτερος σκοπός, φυσικά, είναι μέσω της χρήσης Augmented Reality να βοηθήσουν το έργο του, καθοδηγώντας τον στο βαθμό του δυνατού μέσω εικόνας και ήχου, επιτρέποντάς του ταυτόχρονα να δουλεύει όπως θα έκανε κανονικά. Συσκευές όπως το ThinkReality A6 μπορούν να χρησιμοποιηθούν ευρέως σε διάφορες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα σε μια επισκευή αυτοκινήτου ή ενός smartphone/PC, “εξηγώντας” στον τεχνίτη τι ακριβώς είναι το κάθε εξάρτημα που βλέπει μπροστά του αλλά και δίνοντάς του οδηγίες για το πως θα το επισκεύασει, με ποιό τρόπο και με ποιά εργαλεία. Η κάμερα του headset “βλέπει” ότι βλέπει και ο χρήστης και μέσω των δύο οθονών, ενσωματώνει τις χρήσιμες πληροφορίες ακριβώς σε αυτά που βρίσκονται μπροστά του. Μελλοντικά και με την ωρίμανση της τεχνολογίας, θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί και σε πιο ευαίσθητους τομείς όπως στην Ιατρική.
Το Lenovo ThinkReality A6 θα αρχίσει να διατίθεται σε επιχειρήσεις μέσα στο 3ο τρίμηνο του 2019, σε Β.Αμερική, Ευρώπη, Κίνα και Ασία-Ωκεανία.