Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 14,92 τρισ. KRW (13,27 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 900,6 δισ. KRW (801,25 εκατ. USD) για το πρώτο τρίμηνο του 2019. Παρ’ όλο που τα συνολικά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο και τα λειτουργικά κέρδη μειώθηκαν το 2019 έναντι του 2018, η Home Appliance & Air Solution Company σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων και κερδών για το πρώτο τρίμηνο. Τα λειτουργικά έσοδα ήταν 1.090% υψηλότερα από το τέταρτο τρίμηνο του 2018, αντανακλώντας τη βελτίωση των δομών κόστους στα μεγάλα business units.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company ανακοίνωσε έσοδα 5,47 τρισ. KRW (4,86 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 727,6 δισ. KRW (647,3 εκατ. USD), τα υψηλότερα τριμηνιαία και λειτουργικά έσοδα για το business unit στην ιστορία της LG. Οι πωλήσεις ήταν ιδιαίτερα αυξημένες στην Ευρώπη και την Ασία, συμβάλλοντας στην αύξηση 11% από έτος σε έτος και 26% σε τριμηνιαία βάση στις πωλήσεις premium προϊόντων και προϊόντων ανάπτυξης ιδιαίτερα στην εγχώρια κορεατική αγορά. Η αύξηση των λειτουργικών κερδών άνω του 30% από την ίδια περίοδο πέρυσι μπορεί επίσης να αποδοθεί στην αυξανόμενη δημοτικότητα των προϊόντων υψηλής ανάπτυξης όπως το Styler, τα στεγνωτήρια ρούχων, οι ιονιστές αέρα και οι ηλεκτρικές σκούπες, καθώς και στις αποτελεσματικές ενέργειες μείωσης του κόστους.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε πωλήσεις πρώτου τριμήνου ύψους 4,02 τρισ. KRW (3,58 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη 346,5 δισ. KRW (308,27 δισ. USD), μια μείωση 3% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους λόγω της εποχικής μειωμένης ζήτησης και της έλλειψης παγκόσμιων αθλητικών εκδηλώσεων. Τα λειτουργικά έσοδα αυξήθηκαν σημαντικά από το προηγούμενο τρίμηνο, χάρη στη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα του marketing και τη βελτίωση της διάρθρωσης του κόστους. Η κυκλοφορία νέων προϊόντων υψηλής ποιότητας για το 2019, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων OLED, NanoCell και των Ultra HD μεγάλων ιντσών, αναμένεται να προσφέρει πρόσθετες ευκαιρίες πωλήσεων το δεύτερο τρίμηνο.
Η LG Mobile Communications Company ανακοίνωσε πωλήσεις πρώτου τριμήνου ύψους 1,51 τρισ. KRW (1,34 δισ. USD) και μείωσε τη λειτουργική ζημία τριμήνου στα 203,5 δισ. KRW (181,05 εκατ. USD) καθώς η LG συνεχίζει να ανασυγκροτεί το business unit της κινητής τηλεφωνίας. Τα λειτουργικά αποτελέσματα βελτιώθηκαν από το προηγούμενο τρίμηνο ως αποτέλεσμα της ισχυρότερης δομής των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. H παρουσίαση του smartphone LG V50ThinQ 5G αναμένεται να δημιουργήσει θετική δυναμική το δεύτερο τρίμηνο, ενώ η μετεγκατάσταση του κέντρου κατασκευής smartphone της LG από το Pyeongtaek της Κορέας στο Haiphong του Βιετνάμ θα συμβάλει στη βελτίωση της κερδοφορίας και της παγκόσμιας ανταγωνιστικότητας της LG κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.
Η LG Vehicle Components Company παρουσίασε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 1,35 τρισ. KRW (1,20 δισ. USD), αύξηση 61% από την ίδια περίοδο πέρυσι. Οι αυξημένες πωλήσεις στη ZKW συνέβαλαν στη βελτίωση του λειτουργικού αποτελέσματος, παρά τις αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών και το αρχικό κόστος παραγωγής που συνδέεται με νέα έργα. Οι τάσεις στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία σχετικά με τις χαμηλές τιμές των καυσίμων και τις αυξημένες πωλήσεις πολυτελών οχημάτων και SUVs, θα δημιουργήσουν περισσότερες ευκαιρίες για την επιχειρηματική δραστηριότητα των εξαρτημάτων αυτοκινήτων της LG.
Η LG Business-to-Business Company πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 626,6 δισ. KRW (556,58 εκατ. USD), 5% υψηλότερες από το προηγούμενο τρίμηνο και 3% χαμηλότερες από το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Το λειτουργικό κέρδος των 55,5 δισ. KRW (49,38 εκατ. USD) ήταν 272% υψηλότερα από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά 3% χαμηλότερα από έτος σε έτος λόγω του αντίκτυπου των τιμολογίων των Η.Π.Α. στις εισαγωγές ηλιακών μονάδων και της συνεχιζόμενης σημαντικής διάβρωσης των τιμών στις μεγάλες αγορές. Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες για την ψηφιακή σήμανση έχουν στόχο τη βελτίωση της κερδοφορίας με την επέκταση των πωλήσεων premium οθονών και προϊόντων LED.