Με την εξωστρέφεια να αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής της εταιρείας, στελέχη της MLS και συγκεκριμένα ο Chief Operating Officer, Ιωάννης Ζάννας και ο Εμπορικός Διευθυντής, Στάθης Κυριακόπουλος, αμφότεροι μέλη του Δ.Σ., πραγματοποίησαν διευρυμένο κύκλο επαφών με υφιστάμενους αλλά και εν δυνάμει συνεργάτες, στο πλαίσιο του MWC19 που διεξάγεται στην Βαρκελώνη.
Έχοντας εδραιώσει τη θέση της εντός συνόρων, η MLS, επεκτείνεται σταδιακά και στις αγορές του εξωτερικού, με το 2019 να αποτελεί πολύ σημαντική χρονιά για την διεθνή της παρουσία.
Το πρόσφατο λανσάρισμα της νέας MAIC, της πρώτης -αυτού του τύπου- Ευρωπαϊκής Πλατφόρμας Τεχνητής Νοημοσύνης και Αναγνώρισης Φωνής, αποτέλεσε για την MLS το πιο τολμηρό αλλά και το πλέον ουσιαστικό βήμα της στην υλοποίηση της διαχρονικής της δέσμευσης να προσπαθεί να κάνει την ζωή των ανθρώπων πιο εύκολη.
Σύμφωνα με τον Στάθη Κυριακόπουλο, οι ψηφιακοί βοηθοί αποτελούν το Next Big Thing, καθώς είναι πλατφόρμες που επιδέχονται αμέτρητες συνέργειες, δημιουργώντας γύρω από αυτές ένα τεράστιο οικοσύστημα. Όπως επισημαίνει, ωστόσο, το «στοίχημα» που πρέπει να κερδηθεί σε αυτήν την φάση, είναι να εκπαιδευτεί ο τελικός χρήστης για να κατανοήσει πώς μπορεί να επωφεληθεί από έναν ψηφιακό βοηθό όπως η MAIC.
Παρακολουθήστε την συνέντευξη που παραχώρησε στην κάμερα του InfoCom ο Εμπορικός Διευθυντής της MLS, Στάθης Κυριακόπουλος.