Η LG ανακοίνωσε ρεκόρ εσόδων έτους ύψους 61,3 τρισ. KRW (54,4 δισ. USD) για το 2018, ξεπερνώντας τις πωλήσεις των 60 τρισεκατομμυρίων KRW για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Τα συνολικά έσοδα των 2,7 τρισ. KRW (2,4 δισ. USD) αυξήθηκαν σχεδόν 10% από το 2017 δείχνοντας την κερδοφορία ρεκόρ από τις οικιακές συσκευές και τα προϊόντα οικιακής ψυχαγωγίας. Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου του 2018 έφτασαν τα 15,77 τρισ. KRW (13,99 δισ. USD), σημειώνοντας αύξηση από το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά 7% μείωση σε σύγκριση με τέταρτο τρίμηνο του 2017, κυρίως λόγω των χαμηλότερων πωλήσεων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας. Κατά συνέπεια, τα λειτουργικά κέρδη του τελευταίου τριμήνου μειώθηκαν στα 75,7 δισ. KRW (67,1 δισ. USD).
Η LG Home Appliance & Air Solution Company παρουσίασε έσοδα 19,36 τρισ. KRW (17,17 δισ. USD) για το 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 5% σε σύγκριση με το προηγούμενος έτος, δημιουργώντας κέρδη 1,52 τρισεκατομμύρια KRW (1,35 δισεκατομμύρια USD), το υψηλότερο στην ιστορία της εταιρείας. Τα έσοδα του τέταρτου τριμήνου έφτασαν τα 4,33 τρισ. KRW (3,84 δισ. USD) σημειώνοντας αύξηση μεγαλύτερη από 3% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι, με τις πωλήσεις στην Κορέα και την Ευρώπη να παραμένουν σταθερές παρά τις προκλήσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών στην Κεντρική και Νότια Αμερική και την πολιτική αβεβαιότητα στη Μέση Ανατολή. Το ισχυρότερο business unit της LG το 2018 αναμένεται να βγει πρώτο και πάλι φέτος στην εταιρεία, παρουσιάζοντας υψηλή ζήτηση για προϊόντα υψηλής ποιότητας και διαρκή ανάπτυξη στη Νότια Κορέα, ενώ εργάζεται για να περιορίσει το διεθνές εμπόριο και τους συναλλαγματικούς κινδύνους στο εξωτερικό.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε έσοδα έτους 16,21 τρισ. KRW (16,85 δισ. USD) παρουσιάζοντας ρεκόρ υψηλών κερδών ύψους 1,52 τρισ. KRW (1,35 δισ. USD), χάρη στις δυνατότητες της σειράς premium προϊόντων της LG. Οι πωλήσεις του τέταρτου τριμήνου του 2018 ύψους 4,56 τρισ. KRW (4,04 δισ. USD) μειώθηκαν κατά 6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, αλλά αυξήθηκαν κατά 23% από το προηγούμενο τρίμηνο λόγω της μεγάλης εποχιακής ζήτησης σε μεγάλο βαθμό. Στο μέλλον η LG στοχεύει να αυξήσει τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη, εστιάζοντας στην αύξηση των πωλήσεων premium OLED τηλεοράσεων και τηλεοράσεων μεγάλων ιντσών Ultra HD.
Η LG Mobile Communications Company ανακοίνωσε έσοδα 7,98 τρισ. KRW (7,08 δισ. USD) και πωλήσεις τέταρτου τριμήνου 1,71 τρισ. KRW (1,51 δισ. USD), παρουσιάζοντας μείωση 16% από το τρίτο τρίμηνο. Παρόλο που οι λειτουργικές ζημιές που σημειώθηκαν σε ολόκληρη την περίοδο ανήλθαν στα 790,1 δισ. KRW (700,65 εκατ. USD), η επιχειρηματική διάρθρωση του τμήματος κινητής τηλεφωνίας παρουσίασε βελτίωση χάρη στον καλύτερο έλεγχο του κόστους των υλικών και τη γενική αποδοτικότητα βάσει της στρατηγικής της εταιρικής πλατφόρμας. Το 2019, το τμήμα της κινητής τηλεφωνίας της LG θα προωθήσει τα προϊόντα 5G και τα smartphones με διαφορετικά form factors, εστιάζοντας παράλληλα σε βασικές αγορές όπου η LG παραμένει ισχυρή.
H LG Vehicle Components Company ανακοίνωσε ετήσια έσοδα 4,29 τρισ. KRW (3,80 δισ. USD) για το 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 28% από το 2017. Τα έσοδα ύψους 1,4 τρισ. KRW (1,24 δισ. USD) του τέταρτου τριμήνου, του υψηλότερου τριμήνου στην ιστορία του τμήματος, ήταν 71% υψηλότερα από την αντίστοιχη περσινή περίοδο και σχεδόν 20% περισσότερα από το τρίτο τρίμηνο, εξαιτίας των νέων εντολών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (infotainment orders) και των ισχυρών επιδόσεων της επιχείρησης ZKW στην Ευρώπη. Οι αβεβαιότητες στην αγορά εξαρτημάτων οχημάτων που σχετίζονται κυρίως με ζητήματα διεθνούς εμπορίου, αναμένεται να συμβάλουν στην ανάπτυξη του κλάδου τους προσεχείς μήνες.
Η LG Business-to-Business κατέγραψε συνολικά έσοδα ύψους 2,41 τρισ. KRW (2,13 δισ. USD) με κέρδη 167,8 δισ. KRW (148,8 εκατ. USD). To business unit σημείωσε έσοδα ύψους 597,8 δισ. KRW (530,1 εκατ. USD) το τέταρτο τρίμηνο, τα οποία μειώθηκαν 11% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ αυξήθηκαν κατά 4% από το προηγούμενο τρίμηνο. Τα λειτουργικά κέρδη του τέταρτου τριμήνου ύψους 14,9 δισ. KRW (13,2 εκατ. USD) επηρεάστηκαν από τις αυξημένες επενδύσεις, τις επιπτώσεις των τιμολογίων εισαγωγής και τη συνεχιζόμενη υποτίμηση των τιμών των ηλιακών συλλεκτών, η οποία αντιστάθμισε τις βελτιώσεις του κόστους. Παρόλα αυτά, η LG στοχεύει να αυξήσει την κερδοφορία του τμήματος επεκτείνοντας τις αγορές-στόχους για την επιχειρηματική δραστηριότητα των ηλιακών συλλεκτών, εκμεταλλευόμενη στο έπακρο τη λειτουργία του ηλιακού εργοστασίου της στις Η.Π.Α. και στοχεύοντας σε νέες περιοχές ανάπτυξης για τις λύσεις ψηφιακής σήμανσης.