Το Lenovo Group ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το δεύτερο οικονομικό της τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2018. Για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο, η Lenovo σημείωσε ισχυρό διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης, από χρόνο σε χρόνο. Τα έσοδα του Ομίλου έφθασαν τα US$13,4, σημειώνοντας αύξηση 14% σε ετήσια βάση (18% από χρόνο σε χρόνο, εξαιρουμένων των νομισματικών διαφορών), καταγράφοντας τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα για σχεδόν τέσσερα χρόνια. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο ισχυρού προ- φόρου εισοδήματος, ύψους US$213, έξι φορές περισσότερο από το προηγούμενο έτος (+US$ 178 εκατ.), καθώς όλες οι επιχειρηματικές της μονάδες κατέγραψαν βελτιώσεις κερδών.
Στο δεύτερο οικονομικό τρίμηνο, τα κέρδη της Lenovo που αναλογούν στους μετόχους ανήλθαν σε US$168 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση κατά US$91 εκατομμύρια διαδοχικά και κατά US$29 εκατομμύρια σε ετήσια βάση. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή κατά το δεύτερο δημοσιονομικό τρίμηνο ήταν 1,41 σεντ ΗΠΑ ή 11,06 σεντς HK. Το Διοικητικό Συμβούλιο της Lenovo ανακοίνωσε προσωρινό μέρισμα ύψους 6,0 ΗΚ σεντ ανά μετοχή.
“Τα σημερινά αποτελέσματα αποδεικνύουν ότι η εστίαση της Lenovo στη στρατηγική του «Έξυπνου Μετασχηματισμού» συνεχίζει να στηρίζει επιτυχώς την ανάπτυξη τόσο των εσόδων μας, όσο και της κερδοφορίας μας. Αλλά οι αριθμοί λένε μόνο ένα μέρος της ιστορίας. Είμαι υπερήφανος τόσο για την υλοποίηση της στρατηγικής του «Έξυπνου Μετασχηματισμού», όσο και για το ότι κρατάμε την υπόσχεσή μας για ανάκαμψη. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Lenovo βρίσκεται σε περίοδο έντονης και βιώσιμης ανάπτυξης και είμαι βέβαιος ότι η σαφής αποστολή μας, η στρατηγική και οι δυνατότητες εκτέλεσης της, θα συνεχίσουν να μας οδηγούν σε ακόμα πιο δυνατά αποτελέσματα τα επόμενα τρίμηνα», δήλωσε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo.
Επισκόπηση ανά Business Group
Κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2008, η Lenovo εξακολούθησε να αναπτύσσεται μέσω της νέας φάσης της στρατηγικής του “Έξυπνου Μετασχηματισμού”, χάρη τόσο στην οικονομική πειθαρχία, όσο και στην επιχειρησιακή αριστεία, αλλά και σε τεχνολογικές καινοτομίες, σε όλες τις βασικές επιχειρησιακές της μονάδες. Τα αποφασιστικά μέτρα για την αναδιάρθρωση των επιχειρησιακών μονάδων που πραγματοποιήθηκαν κατά τα προηγούμενα τρίμηνα, έχουν ήδη αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα. Οι βασικές επιχειρηματικές μονάδες της Lenovo σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη και ισχυρή θέση στην αγορά κατά τη διάρκεια του τριμήνου που πέρασε:
Το Intelligent Devices Group, ωφελήθηκε από τη συνέργεια κοινών πλατφορμών και πόρων και σημείωσε έντονη αύξηση εσόδων 10% σε ετήσια βάση, ύψους US$11,84.
- Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το PC & Smart Devices Group (PCSD) ως μέρος του IDG κατέγραψε έσοδα ύψους US$10,2 δισεκατομμυρίων, με αύξηση 18% από την προηγούμενη χρονιά. Επιπλέον είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της που η επιχειρηματική μονάδα αυτή ξεπέρασε τα US$10 δισεκατομμύρια σε έσοδα. Η Lenovo δεν είναι μόνο ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στον τομέα των πωλήσεων PC, με μερίδιο αγοράς 23,7%, αλλά η Εταιρεία συνεχίζει να έχει την καλύτερη κερδοφορία της βιομηχανίας (5%). Το τρίμηνο συνέχισε την έντονη διψήφια ανάπτυξη για τμήματα υψηλής ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένου του gaming με τα Legion, των ThinkStation workstations και των Yoga, ThinkPad και IdeaPad – ενισχύοντας τη μελλοντική αύξηση του όγκου, των εσόδων και των κερδών. Η Lenovo συνεχίζει να βαδίζει βάσει του οράματός της για «Έξυπνο Μετασχηματισμό», με καινοτομίες που παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε προϊόντα Smart IoT (Lenovo Smart Home Essentials) που ακολουθούν την παρουσίαση του Lenovo Smart Display, νωρίτερα φέτος.
- To Mobile Business Group (MBG) της IDG συνέχισε επίσης την αισθητή βελτίωσή του κατά τη διάρκεια του 2ου τριμήνου, εφαρμόζοντας στρατηγική ανάκαμψης η οποία εστιάζει στη μείωση των εξόδων, την απλοποίηση του χαρτοφυλακίου προϊόντων και την επικέντρωση στις κερδοφόρες αγορές. Επίσης, κατά τη διάρκεια αυτού του τρίμηνου, επιτεύχθηκε ακόμα ένα σημαντικό στρατηγικό ορόσημο – το operational break-even της Motorola σε παγκόσμιο επίπεδο – ως αποτέλεσμα της μείωσης των λειτουργικών έξοδών κατά US$175 εκατομμύρια, σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι παραγγελίες στη Βόρεια Αμερική, αυξήθηκαν κατά 53,4% σε σχέση με το περσινό τρίτο τρίμηνο, παρουσιάζοντας επίσης βελτίωση σε έσοδα. Η ανάπτυξη του Topline συνεχίστηκε στη Λατινική Αμερική όπου η Lenovo είναι # 2 σε περιφερειακό επίπεδο. Η επιχειρηματική δραστηριότητα στην Κίνα βελτίωσε σημαντικά τα έσοδα, τον όγκο και την κερδοφορία (84,6%, 279,4% και PTI% 25,2% αντίστοιχα).
Το Data Center Group (DCG) κατέγραψε το πέμπτο συνεχόμενο τρίμηνο αύξησης των κερδών του (PTI% αύξηση έως 9,5% από χρόνο σε χρόνο) με αύξηση 58% στα έσοδα σε US$ 1,5 δισεκατομμύρια. Η Lenovo δεν καινοτομεί μόνο στις λύσεις που φέρνει στην αγορά, όπως φαίνεται από την ισχυρή ανάπτυξη του Hyperscale και του Software Defined Infrastructure (SDI), αλλά και στο πώς η εταιρεία φέρνει αυτές τις τεχνολογίες στην αγορά. Με καίριες παγκόσμιες στρατηγικές συμμαχίες, όπως αυτή που ανακοίνωσε η NetApp το Σεπτέμβριο, έχουν επεκτείνει σημαντικά το δίκτυο της Lenovo σε storage and data management. Η Hyperscale συνέχισε την τριπλή ανάπτυξη του YOY για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο. Η SDI παρουσίασε ισχυρή αύξηση εσόδων 150% και το έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο με αύξηση 100% +. Η δυναμική της επιχειρηματικής μονάδας κατά τη διάρκεια του τριμήνου φαίνεται ακόμα και από την τριψήφια αύξηση των εσόδων στη Βόρεια Αμερική και διψήφια ανάπτυξη στις γεωγραφικές περιοχές του EMEA, Κίνας και Ασίας και του Ειρηνικού. Επιπλέον, η βελτιώθηκε η κερδοφορία του YOY στο σύνολο των γεωγραφικών περιοχών.