Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένες πωλήσεις ύψους 15,43 τρισ. KRW (13,76 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 748,8 δισ. KRW (667,7 εκατ. USD) για το τρίτο τρίμηνο του 2018. Τα έσοδα του τρίτου τριμήνου ήταν τα υψηλότερα μεταξύ των τριών τριμήνων του έτους, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 2,7% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο και λειτουργικά έσοδα αυξημένα κατά 45% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους, ενώ η κινητή μείωσε σημαντικές απώλειες.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company ανακοίνωσε έσοδα τρίτου τριμήνου ύψους 4,85 τρισ. KRW (4,33 δισ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 409,7 δισ. KRW (365,3 εκατ. USD). Οι πωλήσεις ήταν ιδιαίτερα ισχυρές στην Κορέα, την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική παρά την οικονομική επιβράδυνση και τις νομισματικές προκλήσεις στην Ασία, τη Λατινική Αμερική, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική. Η κερδοφορία παρέμεινε ισχυρή και ενισχύθηκε από την αύξηση των πωλήσεων premium συσκευών και τη συνεχή διαχείριση του κόστους.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε λειτουργικά κέρδη τρίτου τριμήνου ύψους 325,1 δισ. KRW (289,9 εκατομμύρια USD) και πωλήσεις ύψους 3,71 τρισ. KRW (3,31 δισ. USD). Ακόμη και με τη ζήτηση για προϊόντα τηλεόρασης να παρουσιάζει επιβράδυνση στις αναπτυσσόμενες αγορές, οι πωλήσεις των premium OLED και UHD τηλεοράσεων παρέμειναν ισχυρές. Καθώς η χρονιά φτάνει στο τέλος της, η εταιρεία σχεδιάζει να εστιάσει περαιτέρω στα premium προϊόντα σε βασικές αγορές για να διατηρήσει την κερδοφορία παρά τις τάσεις επιβράδυνσης στην συνολική αγορά των τηλεοράσεων.
Η LG Mobile Communications Company κατέγραψε πωλήσεις ύψους 2,04 τρισ. KRW (1,82 δισ. USD) και λειτουργική ζημία 146,3 δισ. KRW (130,5 εκατ. δολάρια ΗΠΑ). Παρά την εξασθενημένη ζήτηση για smartphones παγκοσμίως και τον αυξημένο ανταγωνισμό, η εταιρεία μείωσε σημαντικά το λειτουργικό της έλλειμμα ως άμεσο αποτέλεσμα του επιχειρηματικού της σχεδίου και την ισχυρότερη εστίασή της στα προϊόντα μεσαίας κατηγορίας. Η κυκλοφορία του high-end V40ThinQ smartphone αναμένεται να ενισχύσει τις πωλήσεις κατά το τέταρτο τρίμηνο. Με τη στρατηγική της για τη βελτίωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας όπως έχει προγραμματιστεί, η εταιρεία συνεχίζει να εδραιώνει και να εφαρμόζει ένα πιο κερδοφόρο θεμέλιο.
Η LG Vehicle Components Company παρουσίασε για το τρίτο τρίμηνο έσοδα 1,18 τρισ. KRW (1,05 δισ. USD), δηλαδή αύξηση 41% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και 35% υψηλότερα από το προηγούμενο τρίμηνο του έτους, κυρίως λόγω της αυξημένης παραγωγής που σχετίζεται με νέα έργα και την απόκτηση του προμηθευτή συστημάτων φωτισμού και προβολέων αυτοκινήτων ZKW Group. Το τρίτο τρίμηνο του 2018 σηματοδοτεί την πρώτη φορά που οι πωλήσεις εξαρτημάτων οχημάτων ξεπέρασαν το 1 τρισ. KRW στην ιστορία της εταιρείας. Οι αυξανόμενες τιμές των πρώτων υλών και το αυξημένο κόστος που συνδέεται με νέα έργα συνέβαλαν σε τριμηνιαία λειτουργική ζημία ύψους 42,9 δισ. KRW (38,3 εκατ. USD).
Η LG Business-to-Business Company παρουσίασε πωλήσεις το εν λόγω τρίμηνο 576,7 δισ. KRW (514,2 εκατ. USD) και λειτουργικά κέρδη ύψους 35,1 δισ. KRW (31,3 εκατ. USD). Η κερδοφορία επηρεάστηκε αρνητικά από τους εισαγωγικούς δασμούς στις Ηνωμένες Πολιτείες και την πτώση των τιμών των ηλιακών μονάδων σε βασικές αγορές. Ενώ ο ανταγωνισμός των τιμών στην αγορά των ηλιακών μονάδων θα εξακολουθήσει να αποτελεί πρόκληση, η ζήτηση premium προϊόντων προβολής πληροφοριών αναμένεται να αυξηθεί το τέταρτο τρίμηνο.