Καινούργιο ξεκίνημα με νέα πλατφόρμα στην υπηρεσία της συνδρομητικής τηλεόρασης κάνει η Vodafone Ελλάδος. Ο στόχος της είναι να γίνει πρωτοπόρος στην αγορά συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου και να προσελκύσει νέο κοινό.
Σύμφωνα με όσα είπε πριν λίγη ώρα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας, Χάρης Μπρουμίδης, το περιθώριο ανάπτυξης της υπηρεσίας είναι μεγάλο, καθώς σήμερα η διείσδυση στην Ελλάδα είναι στο 26% όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη είναι 57%.
Σημαντικό πλεονέκτημα της νέας πλατφόρμας που τίθεται σε εμπορική λειτουργία, είναι η λειτουργία της ανεξαρτήτως δικτύου και τεχνολογιών.