Το Τμήμα Καταναλωτικών Συσκευών της Huawei (Consumer Business Group – CBG) της Huawei ανακοίνωσε σήμερα τα αποτελέσματά του για το πρώτο εξάμηνο του 2018. Η εταιρεία σημείωσε σταθερή ανάπτυξη, με τις παγκόσμιες πωλήσεις smartphone να ξεπερνάνε τα 95 εκατομμύρια συσκευές. Σύμφωνα με την IDC, η Huawei πλέον αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο κατασκευαστή smartphone για το 2ο τρίμηνο του έτους, με το παγκόσμιο μερίδιο αγοράς της να αγγίζει το 15,8%.
Ο Richard Yu, CEO του Huawei Consumer Business Group, δήλωσε, ‘’Οι τελευταίοι έξι μήνες ήταν εξαιρετικοί για το Huawei CBG, καθώς η εταιρεία γνώρισε ισχυρή ανάπτυξη σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται αλλά και σε όλες τις σειρές προϊόντων της. Η επιτυχία μας οφείλεται στην αφοσίωση για καινοτομία και κυρίως στους καταναλωτές. Μελλοντικά, η Huawei θα συνεχίσει να εστιάζει στην βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών της, δίνοντας έμφαση στην on-device AI τεχνολογία, το cloud και στο ευρύτερο οικοσύστημα της Huawei.’’
Ανασκόπηση πρώτου εξαμήνου
- Σειρά HUAWEI P20: Συνδυάζοντας την τέχνη με την τεχνολογία, η σειρά P20 γνώρισε θερμή ανταπόκριση από τους καταναλωτές που δίνουν έμφαση στη μόδα και το στυλ. Οι παγκόσμιες πωλήσεις της σειράς Huawei P20 ξεπέρασαν τις 9 εκατομμύρια συσκευές,
- Σειρά HUAWEI Mate 10: Η τελευταία σειρά HUAWEI Mate έθεσε τις τάσεις στο mobile AI και ενδυνάμωσε την θέση της εταιρείας στην αγορά των high-end συσκευών με παγκόσμιες πωλήσεις που ξεπερνούν τις 10 εκατομμύρια συσκευές
- HUAWEI P Smart: Παγκοσμίως, ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιούν P Smart smartphones έχει υπερβεί τα 50 εκατομμύρια, συνεισφέροντας στην ανάπτυξη της αγοράς των mid-range smartphone. Οι συνολικές πωλήσεις της σειράς nova αυξήθηκαν κατά 60% σε σύγκριση με το περασμένο έτος,
- Τα wearables της Huawei κατόρθωσαν αξιοσημείωτη αύξηση της τάξεως του 147% σε σύγκριση με το περασμένο έτος
- Το λιανικό εμπόριο έχει αναπτυχθεί και πλέον λειτουργούν 53.000 Huawei καταστήματα και 3.500 καταστήματα Huawei Experience, σε παγκόσμιο επίπεδο. Η εταιρεία σχεδιάζει την υποστήριξη του δικτύου λιανικής της προσθέτοντας επιπλέον 10.000 καταστήματα καθώς και 700 Experience Stores σε όλον τον κόσμο πριν το τέλος του 2018.
Η αναγνωρισιμότητα του brand γνωρίζει ανοδική τάση
Η εντυπωσιακή απόδοση των ναυαρχίδων και των mid-range smartphones της Huawei έχει βελτιώσει σημαντικά την αξία του brand της Huawei: Η Huawei κατέλαβε την 25η θέση στη λίστα Brand Finance’s Global 500 2018 , την 48η θέση στην λίστα BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brands καθώς και την 79η θέση στην λίστα Forbes’ Most Valuable Brands. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως η Huawei ήταν η μοναδική κινέζικη εταιρεία που κατάφερε να συμπεριληφθεί στην λίστα top 100 του Forbes για το 2018.