Η στρατηγική του «Έξυπνου Μετασχηματισμού» που ακολουθεί, καθιερώνει σταθερά τη Lenovo ως παγκόσμιο, κορυφαίο τεχνολογικό ηγέτη. Οι ισχυρές επιχειρηματικές επιδόσεις επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής 3 φάσεων που ακολουθεί η εταιρεία.
- Η τριμηνιαία απόδοση εξακολουθεί να επικυρώνει τη στρατηγική της Lenovo, με τα έσοδα του πρώτου τριμήνου να σημειώνουν αύξηση κατά 19% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, φτάνοντας τα US$11,91 δισ., σημειώνοντας έτσι διψήφια τριμηνιαία αύξηση για δεύτερη συνεχόμενη φορά, καθώς και βελτίωση της κερδοφορίας σε όλες τις επιχειρηματικές μονάδες της
- Το Q1 PTI συνεχίζει τη δυναμική ανάπτυξη, φτάνοντας τα 113 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, αύξηση 182 εκατομμυρίων δολαρίων από το περσινό πρώτο τρίμηνο και αύξηση κατά 76 εκατομμύρια δολάρια διαδοχικά
- Το κέρδος του πρώτου τριμήνου που αποδίδεται στους κατόχους μετοχών αυξάνεται στα 77 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, αυξημένο κατά 149 εκατομμύρια δολάρια από το περσινό πρώτο τρίμηνο
Ο Όμιλος Lenovo ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για το πρώτο οικονομικό τρίμηνο που έληξε στις 30 Ιουνίου 2018. Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, η Lenovo σημείωσε διψήφια αύξηση σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς. Τα έσοδα του Ομίλου ανήλθαν σε 11,91 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 19% από έτος σε έτος. Η εταιρεία ανέφερε επίσης υψηλά έσοδα προ φόρων κατά το τρίμηνο, της τάξεως των 113 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, σημειώνοντας βελτίωση 182 εκατομμυρίων δολαρίων από έτος σε έτος, καθώς η κερδοφορία βελτιώθηκε σε όλες τις επιχειρηματικές της μονάδες.
Κατά το πρώτο οικονομικό τρίμηνο, τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους ανήλθαν σε US $ 77 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση κατά 149 εκατομμύρια δολάρια σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή κατά το πρώτο οικονομικό τρίμηνο ήταν 0,65 αμερικανικά σεντ ή 5,10 HK σεντς.
“Καθώς εφαρμόζουμε με συνέπεια τη στρατηγική τριών φάσεων, όλες οι επιχειρηματικές μας μονάδες βελτίωσαν σημαντικά τόσο τα έσοδα, όσο και την κερδοφορία τους. Η Lenovo έχει περάσει το σημείο καμπής και έχει εισέλθει σε μια φάση “επιτάχυνσης” – επιταχύνοντας τόσο την υλοποίηση της στρατηγικής μετασχηματισμού, όσο και την αυξανόμενη δυναμική στις επιχειρηματικές επιδόσεις της”, δήλωσε ο Yang Yuanqing, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Lenovo. “Στο μέλλον, θα διατηρήσουμε την κορυφαία κερδοφορία και θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη του τμήματος των Η/Υ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, θα επαναφέρουμε το τμήμα των smartphones σε υγιή επίπεδα, ενώ θα οικοδομήσουμε το τμήμα των data centers σε μία μηχανή βιώσιμης ανάπτυξης και κερδοφορίας. Παράλληλα, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε «Smart IoT + Cloud» και «Infrastructure + Cloud», με στόχο την μακροπρόθεσμη βιώσιμη απόδοση.”
Επισκόπηση ανά Business Group
Με τα αποτελέσματα κερδών για το Q1 FY2018 / 19, είναι ξεκάθαρο ότι η Lenovo έχει περάσει σε μια νέα εποχή ανάπτυξης, χάρη στην ουσιαστική πρόοδο της στρατηγικής της και την εστίαση στον “ Έξυπνο Μετασχηματισμό ” κατά τη διάρκεια του τριμήνου. Τα αποφασιστικά βήματα της Lenovo για την συνένωση των επιχειρηματικών μονάδων της σε ένα βελτιστοποιημένο επιχειρησιακό μοντέλο, σε συνδυασμό με την έμφαση σε δυναμικούς τομείς που λειτουργούν ως γεννήτριες εσόδων, έχουν αποφέρει γρήγορα σημαντικές αποδόσεις.
Το τελευταίο τρίμηνο, η Lenovo ανήγγειλε τη δημιουργία της νέας μονάδας Intelligent Devices Group (IDG), που προέκυψε από τη συνένωση των τμημάτων Personal Computer and Smart Devices Group και Mobile Business Group. Η επανεξέταση των τρόπων αλληλεπίδρασης των εν λόγω μονάδων και των συσκευών τους, οδήγησε σε διψήφια τριμηνιαία αύξηση εσόδων του IDG από έτος σε έτος, αλλά και σε αύξηση του μεριδίου αγοράς της μονάδας των PC σε όλον τον κόσμο. Ταυτόχρονα, η Lenovo όχι μόνο οδηγεί, αλλά εξακολουθεί να αξιοποιεί στο έπακρο τις παγκόσμιες τάσεις ανάπτυξης, τόσο στο λογισμικό όσο και στις υπηρεσίες.
Το σύνολο των επιχειρησιακών τμημάτων της Lenovo σημείωσαν σημαντική ανάπτυξη κατά τη διάρκεια του περασμένου τριμήνου:
Το τμήμα Intelligent Devices ανατροφοδοτήθηκε λόγω συνεργειών και ενεργοποίησης κοινών πλατφορμών και πόρων, που έφερε σαν αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων κατά 14% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, ύψους 9,95 δισ. δολαρίων.
- Κατά τη διάρκεια του τριμήνου, το τμήμα PC και Smart Devices (PCSD), υπό του ευρύτερου τμήματος IDG, παρουσίασε ισχυρή διψήφια αύξηση εσόδων για 2ο συνεχόμενο τρίμηνο, που ανήλθε σε 19% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, διατηρώντας παράλληλα την υψηλότερη κερδοφορία του κλάδου της τάξεως του 5%. Η Lenovo είναι ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος παίκτης (σε τεμάχια) μεταξύ των πέντε κορυφαίων κατασκευαστών υπολογιστών παγκοσμίως, ενώ επέστρεψε στο νούμερο ένα της παγκόσμιας κατάταξης σύμφωνα με την Gartner. Εκτός από την βασική επιχειρησιακή μονάδα των PC, η Lenovo συνεχίζει να επενδύει στην ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου των έξυπνων συσκευών, συμπεριλαμβανομένων των smart home, smart office, αλλά και των AR / VR.
- Το Mobile Business Group (MBG), υπό του ευρύτερου τμήματος IDG, βελτίωσε σημαντικά τις επιδόσεις του κατά τη διάρκεια του τριμήνου, χάρη σε τρία βασικά μέτρα. Πρώτον, ο Όμιλος μείωσε τα λειτουργικά έξοδά του κατά περισσότερο από 100 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, δεύτερον, παρουσίασε ένα βελτιωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και, τρίτον, επικεντρώθηκε σε επιλεγμένες αγορές όπου η εταιρεία μπορεί να ανταγωνιστεί με κερδοφορία. Στο πλαίσιο του βελτιωμένου χαρτοφυλάκιο προϊόντων, που στοχεύει στη mainstream αγορά, η Lenovo παρουσίασε με επιτυχία τα νέα Moto G και E κατά τη διάρκεια του τριμήνου που πέρασε. Τα έσοδα και ο όγκος πωλήσεων συνέχισαν να αυξάνονται, ιδιαίτερα στη Λατινική Αμερική, ξεπερνώντας την αγορά και στα δύο για επτά συνεχόμενα τρίμηνα. Στη Βόρειο Αμερική, οι πωλήσεις κινητών σε τεμάχια σχεδόν διπλασιάστηκε σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του περασμένου έτους, χάρη στη σωστή στρατηγική συνεργασίας και με τους τέσσερις βασικούς carriers.
- Σε συνέχεια του ισχυρού Q4, το Data Center Group της Lenovo (DCG) επιτάχυνε περαιτέρω τη δυναμική ανάπτυξής του, με έσοδα ρεκόρ ύψους 1,6 δισ. δολαρίων και τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο διψήφιας αύξησης εσόδων, που αντιστοιχεί σε 67,8% σε σύγκριση με το ίδιο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς. Τα υψηλά έσοδα προέρχονταν από την αύξηση του Software Defined Infrastructure, του High Performance Computing & των A.I businesses και Hyperscale. Τα software-defined προϊόντα της Lenovo, με ηγέτη το νέο brand ThinkAgile, οδήγησαν για άλλη μια φορά σε τριψήφια ανάπτυξη σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της περασμένης χρονιάς, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση του νέου ThinkAgile CP που προσφέρει Composable Cloud Infrastructure νέας γενιάς. To τμήμα Hyperscale επίσης σημείωσε τριψήφια αύξηση, βελτιώνοντας παράλληλα τα μικτά κέρδη και διαφοροποιώντας την πελατειακή του βάση. O τομέας παραδοσιακού infrastructure συνέχισε την αυξητική τάση που είχε από το περασμένο τρίμηνο, ενώ οι λύσεις αποθήκευσης βασισμένες σε flash έδειξαν ισχυρή δυναμική ανάπτυξης της τάξεως του 42% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Τέλος, το περασμένο τρίμηνο η Lenovo ξεπέρασε την HPE και έγινε για πρώτη φορά ο #1 προμηθευτής supercomputer στη λίστα TOP500 supercomputing, με 117 συστήματα.
Εστιασμένο στο μέλλον, το Lenovo’s Capital and Incubator Group (LCIG), συνεχίζει να επενδύει και να δημιουργεί την επόμενη γενιά IT capabilities σε AI, IoT, Big Data και VR/AR σε διάφορους τομείς όπως αυτοί των κατασκευαστικών, της υγειονομικής περίθαλψης και των μεταφορών.