Αξιοποιώντας την εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχει αποκομίσει χάρη στο ευρύ πελατολόγιο που εξυπηρετεί από τον χώρο της Υγείας, η ομάδα της Generation Y ανέλαβε τον ψηφιακό μετασχηματισμό του μεγαλύτερου κέντρου ημερήσιας νοσηλείας στην Αθήνα.
Η UX σχεδίαση του www.yoda-odc.gr επιτρέπει στον επισκέπτη άμεση, εύκολη και στοχευμένη πλοήγηση και τα έξυπνα widgets που προβλέφθηκαν του δίνουν πρόσβαση στην πληροφορία και το περιεχόμενο που τον ενδιαφέρει. Το νέο online περιβάλλον δίνει τη δυνατότητα άμεσου ραντεβού με τους ειδικούς του κέντρου νοσηλείας μέσω ειδικής φόρμας εκδήλωσης ενδιαφέροντος που κινείται παράλληλα με την περιήγηση του χρήστη σε όλα τα επιμέρους sections του site.
Η πλήρης κατηγοριοποίηση των παρεχόμενων υπηρεσιών και ειδικοτήτων, η παρουσίαση των ειδικών προσφορών και εκπτώσεων που παρέχει το κέντρο στους ασθενείς και το blog με το εξειδικευμένο ιατρικό περιεχόμενο (πλήρως κατηγοριοποιημένο ανα ειδικότητα) είναι μερικά ακόμα εμπορικά εργαλεία που προέβλεψε η Generation Y που επιτρέπουν:
- Την αύξηση του αριθμού των κρατήσεων ραντεβού με το ιατρικό προσωπικό
- Την ανάδειξη των εγκαταστάσεων, των υπερσύγχρονων ιατρείων και του εξοπλισμού του κέντρου νοσηλείας
- Την ανάδειξη των ανταγωνιστικών τιμών των παρεχόμενων υπηρεσιών
Για την ολοκλήρωση του ψηφιακού μετασχηματισμού του πελάτη της, η Generation Y ανέλαβε παράλληλα με το launch του corporate site και τον σχεδιασμό ολοκληρωμενου στρατηγικού πλάνου marketing και social media. Digital marketing ενέργειες και social media activations επιτρέπουν την περαιτέρω ανάπτυξη του brand στο διαδικτυακό περιβάλλον και αύξηση του όγκου πελατών του, ήδη από την πρώτη κιόλας εβδομάδα που ξεκίνησαν οι καμπάνιες.