Τη διεύρυνση του φάσματος των υπηρεσιών του MOCTA (www.mocta.gr) ανακοίνωσε η ATCOM, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης και περαιτέρω ενίσχυσης του εξειδικευμένου business unit.
Το MOCTA δημιουργήθηκε προ διετίας με στόχο να παρέχει στους πελάτες και συνεργάτες της ATCOM ολοκληρωμένες υπηρεσίες σε θέματα digital transformation όπως, ενδεικτικά, αναλυτική αξιολόγηση (Audit), εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου, ανάπτυξη bespoke μοντέλου υλοποίησης καθώς και πλήρη υποστήριξη λειτουργίας κατά την ψηφιακή μετάβαση.
Μέσα στο επόμενο δίμηνο, προστίθενται στο φάσμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του MOCTA προηγμένες λειτουργίες data & analytics, νέα εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη (user experience optimization) ενώ παράλληλα ενισχύεται και η στελέχωση του συγκεκριμένου τμήματος.
O Κων/νος Θεοτοκάς, CEO της ATCOM δήλωσε σχετικά: «Βασική παράμετρο του σχεδίου ανάπτυξης του MOCTA αποτελεί η πρόσβαση σε διεθνή τεχνογνωσία και βέλτιστες πρακτικές – για αυτό είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που ο Κωνσταντίνος Καμάρας, Αντιπρόεδρος ΔΣ της ATCOM από το 2006, με την εκτενή του διεθνή δραστηριότητα και τη συνεργασία του με market leaders του εξωτερικού, αναλαμβάνει την επίβλεψη και κατεύθυνση των Digital Transformation υπηρεσιών μας».