Έχοντας επενδύσει περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ σε ένα περιβάλλον που διαρκώς μεταβάλλεται, η Epson πιστεύει ένθερμα στον μετασχηματισμό της επαγγελματικής εκτύπωσης και τη μεταστροφή της προτίμησης από τους laser εκτυπωτές, στους inkjet.
Την αισιοδοξία του για το εγχείρημα αυτό, εξέφρασε και ο Massimo Pizzocri, αντιπρόεδρος της Epson για το region της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, στο πλαίσιο συνάντησης που είχε με δημοσιογράφους, προκειμένου να τους ενημερώσει για τη στρατηγική και τα πλάνα της εταιρείας στην εγχώρια αγορά.
Σύμφωνα με τον κο Pizzocri, στόχος της Epson για την Ελλάδα είναι η κατάκτηση ενός ισχυρότερου μεριδίου στα office προϊόντα, μιας και σήμερα, λόγω της σαφής προτίμησης των επαγγελματιών στους laser εκτυπωτές, το ποσοστό της δεν ξεπερνά το 3-4%. Στον αντίποδα, κατέχει ένα πολύ ισχυρό ποσοστό στα προϊόντα consumer, που ανέρχεται σε 70%.
Το πλάνο της Epson για το ελληνικό γραφείο, είναι να αποτελέσει κόμβο για το συντονισμό των ενεργειών και σε γειτονικές χώρες και σταδιακά να αυξηθεί το ανθρώπινο δυναμικό που το απαρτίζει, με σκοπό να έχει διπλασιαστεί μέσα στην επόμενη τριετία. Παράλληλα, η αλλαγή του business model με την κατάλληλη επιλογή του καναλιού διανομής και μεταπωλητών, βρίσκεται σε πρώτο πλάνο.
Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της inkjet εκτύπωσης σε σχέση με την laser αλλά και τα οφέλη που προκύπτουν από την προτίμησή της, αποτυπώνονται σε σχετική έρευνα που διεξήχθη σε 21 χώρες της Ευρώπης, από την Coleman Parkes σε συνεργασία με την Epson.
Η έρευνα που απευθύνθηκε σε περισσότερους από 8000 επαγγελματίες, κατέδειξε την «άγνοια» πολλών εκ των συμμετεχόντων όχι μόνο για τα οικονομικά οφέλη μιας επιχείρησης και τις οικονομίες κλίμακος που μπορεί να επιτύχει επιλέγοντας την inkjet αντί της laser εκτύπωσης, αλλά και την ταχύτητα εκτύπωσης, την παραγωγικότητα, την ενεργειακή χρήση, τις εκπομπές CO2 και φυσικά, τα απορρίμματα.