Στην ισχυροποίηση της παρουσίας της και στην απόκτηση σημαντικού μεριδίου αγοράς στην μεσαία κατηγορία συσκευών, στοχεύει για την ευρωπαϊκή -και κατ’ επέκταση για την ελληνική- αγορά η Lenovo / Motorola, σύμφωνα με τον Αντώνη Μπαρούνα.
Όπως αποκάλυψε σε δημοσιογράφους ο επικεφαλής της εταιρείας για τη Δυτική Ευρώπη, η στρατηγική που θα ακολουθηθεί θα έχει τη λογική «Δούρειου Ίππου», εννοώντας πρακτικά ότι θα «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό από εκεί που δεν το περιμένει.
Παρατηρώντας το «κενό» που αφήνει στη μεσαία κατηγορία συσκευών η σταδιακή αποχώρηση άλλων εταιρειών από αυτήν, η Motorola, σκοπεύει να διαδραματίσει ισχυρό ρόλο στα mid-range smartphones, με συσκευές που θα κυμαίονται από 100 έως 200 ευρώ. Συγκεκριμένα στην ελληνική αγορά, όπως αποκάλυψε ο κύριος Μπαρούνας, η Motorola θα φέρει τρία μοντέλα.
Στα πλάνα της εταιρείας είναι -εκτός των άλλων- ο επαναπροσδιορισμός των συνεργαζόμενων operators και διανομέων στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ συγκεκριμένα για την Ελλάδα αναφέρθηκε στο ιδιαίτερα «παχύ», όπως χαρακτηριστικά είπε, σύστημα διανομής, που ανεβάζει ιδιαίτερα το τελικό κόστος για τον καταναλωτή.
Ο κύριος Μπαρούνας ανέφερε πως μέσα στην επόμενη διετία, σημαντικό ρόλο θα διαδραματίσουν τόσο το κομμάτι του retail όσο και αυτό του online, ενώ θεωρεί πολύ πιθανό, στο 1ο τρίμηνο του 2019 να δούμε συσκευές με τεχνολογία foldable, στο εμπόριο. Δεν απέκλεισε δε, το ενδεχόμενο η Motorola να αναβιώσει ένα από τα πλέον αγαπημένα κινητά τηλέφωνα της εταιρείας και συγκεκριμένα το «RAZR».
Στο πλαίσιο της συζήτησης για τις ευρύτερες κινήσεις της εταιρείας στο χώρο του ICT, η Αντώνης Μπαρούνας αποκάλυψε ότι έχουν ήδη υπογράψει MOU με την Orange και την Deutsche Telekom για την από κοινού ανάπτυξη κι εφαρμογή νέων τεχνολογιών, ενώ βρίσκονται και σε συζητήσεις με εγχώριους operators.
Για περαιτέρω, επίσημες ανακοινώσεις αναφορικά με τη στρατηγική της εταιρείας, ο κύριος Μπαρούνας μας παρέπεμψε χρονικά για την 1η Απριλίου.