Σε ένα κλίμα οικονομικής αστάθειας κι επιχειρηματικής αβεβαιότητας, η Softweb κατόρθωσε να ενισχύσει σημαντικά την αναπτυξιακή της πορεία, γεγονός που αντανακλάται στα οικονομικά μεγέθη του 2017. Η ανοδική κατεύθυνση της εταιρείας οφείλεται στον στρατηγικό σχεδιασμό των προηγούμενων ετών καθώς και στην οργανωτική αναδόμηση και αναδιάρθωση των επιχειρησιακών λειτουργιών.
H εταιρεία ενίσχυσε σημαντικά το πελατολόγιο της με σημαντικούς πελάτες/έργα. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά το έτος 2017 η Softweb σύναψε συνεργασίες με πελάτες όπως ΕΛΤΑ – ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ Α.Ε., REGENCY CASINO Α.Ε., DRIVE A.E., ΓΟΥΝΤΖΙΔΗΣ Α.Ε., FREE SUNDAY, ΑΥΡΑ, MONSTER, ΑΝΑΤΟΛΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΟΙΚΟΤΡΟΦΕΙΑ κ.α.. και επιπλέον ενδυνάμωσε την εξαγωγική της δραστηριότητα αντλώντας το 30% του συνολικού της τζίρου από το εξωτερικό.
Παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, ο θετικός ρυθμός ανάπτυξης της Softweb οδήγησε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με αποτέλεσμα την ενίσχυση του έμψυχου δυναμικού και κατ’επέκταση την μεγάλη αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας με έμφαση στην ποιότητα. Η στελέχωση και αυτόνομη πλέον λειτουργία του υποκαταστήματος της Αθήνας, έχει συμβάλει στη συνολική ροή του προγραμματισμού καθώς και στην επίτευξη των συνολικών εταιρικών στόχων.
Η Softweb επιβεβεβαίωσε για άλλη μια χρονιά την προσήλωσή της στο χώρο της πληροφορικής, επενδύοντας στο B2b Ecommerce και σε νέες τεχνολογίες όπως το Augmented Reality (AR) , ενώ παράλληλα εξέλιξε την καινοτόμα τεχνολογία «Pocketwarp», την οποία λάνσαρε με επιτυχία το 2012. Η ομάδα της Softweb, λαμβάνοντας υπόψιν τις ανάγκες της εποχής, εμπλούτισε το «Pocketwarp» με νέες σύχγρονες λειτουργικότητες που μπορούν να αξιοποιηθούν από ποικίλους επιχειρηματικούς κλάδους τόσο σε επίπεδο web όσο και mobile έργων.
Τέλος, το 2017, η Softweb θέλοντας να καταστήσει σαφείς τις επεκτατικές της προθέσεις στην αγορά της πληροφορικής και την ηγετική της θέση στο χώρο του mobile application development, προχώρησε σε ανανέωση του εμπορικού της σήματος (rebranding).