Τη λύση cloud Microsoft Azure επέλεξε η ελληνική start-up ContactPigeon, η πρωτοποριακή διαδικτυακή λύση marketing για το ηλεκτρονικό εμπόριο, προκειμένου να καλύψει τις αυξανόμενες απαιτήσεις των τοπικών και διεθνών πελατών της.
Το ContactPigeon, είναι μια πλατφόρμα (re)marketing automation και content personalization που προσφέρει μοναδικές λύσεις σε e-shops ή άλλες online εμπορικές επιχειρήσεις, προκειμένου να στείλει το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη χρονική στιγμή, με το κατάλληλο περιεχόμενο σε κάθε πελάτη/επισκέπτη, αλλά και να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον καταναλωτή. Το ContactPigeon ξεχωρίζει για τη συνδυασμένη προσφορά του σε χαρακτηριστικά όπως:
- Ανάλυση συμπεριφοράς στο διαδίκτυο
- Δυναμική Τμηματοποίηση (segmentation)
- Αυτοματοποιημένες διαδικασίες
- Καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Εξατομικευμένη εμπειρία επισκεπτών
Με αυτό τον τρόπο, τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να συλλέξουν βασικά στοιχεία που αφορούν στον καταναλωτή, τα οποία εν συνεχεία μπορούν να αξιοποιήσουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, κερδίζοντας, παράλληλα, την εμπιστοσύνη των πελατών. «Αυτό που κάνει το ContactPigeon μοναδικό είναι ότι συνδυάζει και αναλύει δεδομένα των πελατών κάθε e-commerce πλατφόρμας, δίνοντας στον marketeer τη δυνατότητα να αξιολογήσει το βέλτιστο βήμα στο ταξίδι του καταναλωτή. Για να το επιτύχουμε αυτό, βασιζόμαστε σε μια συλλογή υπηρεσιών και δεδομένων, τα οποία επιτρέπουν την εξαγωγή πολύτιμων συμπερασμάτων που βοηθούν το online επιχειρείν» δήλωσε ο Γεώργιος Μοιρώτσος CEO & Co–Founder, θέλοντας να αναδείξει τη μοναδικότητα που φέρει η εφαρμογή.
Σχετικά με την επιλογή της λύσης cloud της Microsoft, ο Χαράλαμπος Νίκας, COO & Co–Founder, ανέφερε: «Αποφασίσαμε τη λύση του cloud, προκειμένου να καλύψουμε τις αυξανόμενες απαιτήσεις που δημιουργούνται σταδιακά και να υποστηρίξουμε τους διεθνείς πελάτες μας. Επιλέγουμε τη Microsoft δεδομένου ότι είναι ο κορυφαίος συνεργάτης της τεχνολογίας και εμπιστευόμαστε την αξιοπιστία που παρέχει».
Με το ContactPigeon τόσο οι μικρές όσο και οι μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από τη χρήση μίας πλατφόρμας Big Data προκειμένου να δημιουργήσουν εύκολα αυτοματισμούς και προσωποποιημένα μηνύματα, αντιδρώντας, έτσι, σε αλλαγές στη συμπεριφορά του πελάτη/επισκέπτη μέσα σε δευτερόλεπτα. Με αυτόν τον τρόπο ο αποδέκτης καθοδηγείται να πραγματοποιήσει μία αγορά ή να ολοκληρώσει οποιοδήποτε άλλο στόχο, ενώ ταυτόχρονα προστατεύεται από ανεπιθύμητα μηνύματα.
Σήμερα, έχοντας ολοκληρώσει δύο χρόνια λειτουργίας, το ContactPigeon υποστηρίζει περισσότερους από 200 πελάτες στην Ελλάδα, ενώ επεκτείνεται δυναμικά και στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.