Την κορυφαία διάκριση «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς», απέσπασε για μία ακόμη χρονιά η Cosmote στην φετινή απονομή των βραβείων του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ). Στην τελετή, που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Τετάρτη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, η Cosmote διακρίθηκε στην κατηγορία «Μεγάλος Οργανισμός».
«Στη νέα ψηφιακή εποχή, όπου όλα γύρω μας αλλάζουν με ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς και οι έξυπνες συσκευές είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, η ανθρώπινη επαφή έχει μεγαλύτερη αξία από ποτέ. Στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Cosmote, αυτό το πιστεύουμε και το αποδεικνύουμε καθημερινά. Αξιοποιούμε τις νέες τεχνολογίες για να δημιουργήσουμε προηγμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης και να φέρουμε σήμερα τις δυνατότητες του αύριο για τους συνδρομητές μας. Θέλουμε να κάνουμε τη ζωή τους καλύτερη, την εξυπηρέτησή τους μοναδική», δήλωσε η Διευθύντρια Εξυπηρέτησης Οικιακών Πελατών και Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Ομίλου OTE, κα. Σάντυ Χειλαδάκη.
Η Εξυπηρέτηση Πελατών της Cosmote, 13888, προσφέρει μοναδική εμπειρία επικοινωνίας, ενώ εμπλουτίζεται συνεχώς με πρωτοποριακές λύσεις και νέους τρόπους εξυπηρέτησης, όπως:
- Video κλήση με εκπροσώπους της Εξυπηρέτησης Πελατών της Cosmote για ακόμη μεγαλύτερη διάδραση και προσωπική επαφή. Η υπηρεσία παρέχεται και στη νοηματική γλώσσα.
- Cosmote UFixIt, για επιτόπου διάγνωση και υποστήριξη με video stream, μέσω της κάμερας της συσκευής του πελάτη.
- Chat μέσω του Mobile App ή του site, για άμεση και γρήγορη επικοινωνία.
- Cosmote@YourService, για εξυπηρέτηση χωρίς όρια, για τις σύγχρονες ανάγκες κάθε νοικοκυριού και επιχείρησης.
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, διοργανώνονται από το ΕΙΕΠ τα τελευταία 8 χρόνια. Ο θεσμός στοχεύει στην επιβράβευση και την προβολή καινοτόμων πρακτικών, οι οποίες υιοθετούνται με σκοπό τη σύνδεση με την εκπαιδευτική διαδικασία των οργανισμών & την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τα βραβεία απονέμονται σε εταιρείες/οργανισμούς αλλά και διακεκριμένους επαγγελματίες από διάφορους κλάδους.