Η LG ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 15,22 τρισ. KRW (13,44 δισ. USD), για το τρίτο τρίμηνο του 2017, αυξημένα περισσότερο από 15% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Τα τέσσερα μεγάλα business units της LG παρουσίασαν υψηλότερα έσοδα από την αντίστοιχη περίοδο το 2016, ενώ τα λειτουργικά έσοδα του τριμήνου ανήλθαν στα 516,1 δισ. KRW (455,7 εκατ. USD), σχεδόν διπλάσια από το αντίστοιχο διάστημα το 2016, αντανακλώντας την υψηλή κερδοφορία στην οικιακή ψυχαγωγία και τις οικιακές συσκευές παρά το ζοφερό επιχειρηματικό περιβάλλον λόγω των αυξημένων ανησυχιών στο διεθνές εμπόριο.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company για ακόμα μία φορά είχε το μεγαλύτερο μερίδιο στα έσοδα του τρίτου τριμήνου με 4,98 τρισ. KRW (4,4 δισ. USD), μία αύξηση 16% από την ίδια περίοδο πέρυσι, η οποία προήλθε από υψηλές πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία, ιδιαίτερα στην εγχώρια αγορά. Τα λειτουργικά έσοδα ύψους 424,9 δισ. KRW (375,16 εκατ. USD) σημείωσαν αύξηση 26% σε σχέση με το προηγούμενο έτος Η ζήτηση για συσκευές υψηλής ποιότητας στην Ευρώπη, την Λατινική Αμερική και την Ασία, ιδίως στην Κορέα, αναμένεται να παραμείνει ισχυρή και το τέταρτο τρίμηνο.
Η LG Home Entertainment Company κατέγραψε τα υψηλότερα λειτουργικά κέρδη τριμήνου ύψους 458 δισ. KRW (404,39 εκατ. USD) και σημείωσε υψηλό λειτουργικό περιθώριο κέρδους 9,9% χάρη στην αυξημένη ζήτηση για premium τηλεοράσεις στην Αμερική και την Ασία. Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 12% από την αντίστοιχη περίοδο το 2016, φτάνοντας στα 4,64 τρισ. KRW (4,09 δισ. USD). Η στρατηγική της LG να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό στον όγκο πωλήσεων, αυξάνοντας τα premium χαρακτηριστικά των τηλεοράσεων και εστιάζοντας στις τηλεοράσεις OLED και Ultra HD, αποδεικνύεται επιτυχημένη. Οι πωλήσεις των OLED τηλεοράσεων μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου ήταν ισοδύναμες με το συνολικό αριθμό των μονάδων που πωλήθηκαν το 2016, οι οποίες ήταν περισσότερες από διπλάσιες από τις πωλήσεις του 2015.
Η LG Mobile Communications Company σημείωσε έσοδα ύψους 2,81 τρισ. KRW (2,48 δισ. USD), δηλαδή αύξηση 8% από πέρυσι και 4% από το προηγούμενο τρίμηνο κυρίως λόγω των πωλήσεων της ναυαρχίδας G6 smartphone καθώς και πιο μαζικών μοντέλων όπως οι σειρές Q και K. Οι λειτουργικές ζημιές ύψους 375,3 δισ. KRW (331,37 εκατ. USD) ήταν μία βελτίωση κατά 13% σύγκριση με τρίτο τρίμηνο του 2016. Οι αποστολές 13,7 εκατομμυρίων smartphone κινητών ήταν 44% υψηλότερες από το δεύτερο τρίμηνο στην εγχώρια αγορά και 9% υψηλότερες στην Βόρεια Αμερική. Το τμήμα θα επικεντρωθεί στην αύξηση των πωλήσεων του μοντέλου V30, που έχει λάβει εξαιρετικές κριτικές, και στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Η LG Vehicle Components Company πέτυχε υψηλές πωλήσεις ύψους 873,4 δισ. KRW (771,2 εκατ. USD), αύξηση κατά 29% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2016, ενώ κατέγραψε λειτουργικές ζημιές ύψους 29 δισ. KRW (25 εκατ. USD), γεγονός που αντανακλά τις συνεχείς επενδύσεις της εταιρείας σε Έρευνα και Ανάπτυξη. Οι πωλήσεις των προϊόντων ψυχαγωγίας και των ηλεκτρικών οχημάτων παρέμειναν σε υψηλά επίπεδα, αν και η κάμψη που παρουσιάζεται στις πωλήσεις αυτοκινήτων παγκοσμίως επηρέασαν την ανάπτυξη του τμήματος. Η αύξηση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων από τους μεγάλους κατασκευαστές αυτοκινήτων αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του κλάδου των εξαρτημάτων οχημάτων.