H Data Communication συμμετείχε, από τις 2 έως τις 7 Οκτωβρίου 2017, με σειρά δράσεων εσωτερικά, τόσο στο κεντρικό της κατάστημα, στην Αθήνα, όσο και στα υποκαταστήματά της, σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα, στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (Ε.Ι.Ε.Π.).
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πληροφορικής συμμετείχε με μία σειρά δράσεων ενημέρωσης και αφύπνισης των ανθρώπων της, πανελλαδικά, στις αρχές εξυπηρέτησης των πελατών, στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της καθημερινής επικοινωνίας τους τόσο με τον εξωτερικό όσο και με τον εσωτερικό τους πελάτη. Οι δράσεις κορυφώθηκαν με την ανακοίνωση των καλύτερων προσωπικών ιστοριών – success stories – εξυπηρέτησης πελατών των εργαζομένων της Data Communication, απογειώνοντας το κλείσιμο της εβδομάδας με τη βράβευση της καλύτερης όλων, μέσα από ψηφοφορία των υπαλλήλων.
Να σημειωθεί ότι η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αφορά σε έναν διεθνή θεσμό, που εορτάζεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο, με στόχο την ανάδειξη του ζωτικού ρόλου της Εξυπηρέτησης Πελατών, αλλά και την επιβράβευση των ανθρώπων που εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και την υποστήριξη του πελάτη.
Η Αντιπρόεδρος και HR Director της Data Communication, Ζωή Δουζένη, δήλωσε σχετικά: «Εδώ και 30 χρόνια στην Data Communication το όραμά μας είναι να βρισκόμαστε τόσο κοντά στον πελάτη, ώστε να προσφέρουμε λύσεις στις ανάγκες του, πριν ακόμη τις συνειδητοποιήσει. Βραβευμένοι για την εξυπηρέτησή μας, καθημερινά προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση, ο καθένας από το ρόλο του, συναλλασσόμενοι με πελάτες, συνεργάτες και συναδέλφους. Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών αποτέλεσε ακόμη μία ευκαιρία για εμάς να στηρίξουμε τους ανθρώπους μας και να τους ευχαριστήσουμε για το καθημερινό τους έργο και την άριστη εξυπηρέτηση που προσφέρουν στους πελάτες μας».