Εισάγοντας έναν νέο αέρα και διαμορφώνοντας τις δικές του απόλυτα καινοτόμες τάσεις της μόδας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, το μοναδικό design του Accessfashion.gr ήρθε να παρουσιάσει μια καινούργια αισθητική και αντίληψη στα fashion e-shops με την υπογραφή της Generation Y – International e-Business Experts.
To Accessfashion.gr αποτελεί την ηλεκτρονική μορφή των καταστημάτων λιανικής, της Access Fashion. Την επιτυχημένη παρουσία της σε περισσότερα από 120 σημεία εντός Ελλάδας και την εξάπλωσή της στις μεγαλύτερες πόλεις της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής, Αφρικής, Βόρειας Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, ήρθε να ολοκληρώσει η δημιουργία του ολοκαίνουργιου και πρωτοποριακού ηλεκτρονικού καταστήματος του brand από την Generation Y.
Σε σχετική δήλωσή της η CEO της Access Fashion, Κατερίνα Κίτσου, δήλωσε: «Με βασικό άξονα έμπνευσης την πίστη στην θηλυκότητα, η εταιρία Αccess Fashion δημιουργεί από το 2000 ποιοτικές σειρές ρούχων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες της γυναίκας που είναι και θέλει να δείχνει ελκυστική. Με ιδιαίτερη χαρά, λοιπόν, επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την Generation Y – International e-Business Experts, με σκοπό την επαγγελματική, στοχευμένη και αξιόπιστη δημιουργία και λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος λιανικής του brand μας».
Η μοναδική fashionable αισθητική του ηλεκτρονικού καταστήματος, οι λιτές γραμμές και ο άκρως καινοτόμος σχεδιασμός του, αποτέλεσμα της εξειδικευμένης UI/UX ανάλυσης που προηγήθηκε, όχι μόνο εναρμονίζεται με τη συνολική φιλοσοφία του brand, αλλά είναι ένα από τα κεντρικά στοιχεία που κάνουν το Access Fashion να διαθέτει ένα εντυπωσιακό ηλεκτρονικό κατάστημα.
Αιχμή του δόρατος και στο συγκεκριμένο project είναι η βραβευμένη πλατφόρμα διαχείρισης ηλεκτρονικού εμπορίου, Generation NEXT, η οποία προσφέρει την απόλυτη εμπειρία καθετοποίησης της ηλεκτρονικής επιχείρησης, με σκοπό την πλήρη κάλυψη των αναγκών και της στρατηγικής εξαγωγής της Access Fashion δίνοντάς της τη δυνατότητα να έχει διαφορετική εμπορική πολιτική ανά χώρα (internationalization). Επιπλέον, εφαρμόστηκε εξειδικευμένο performance marketing plan στο νέο ηλεκτρονικό κατάστημα προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η απόδοση και οι online πωλήσεις του. Εξατομικευμένο περιεχόμενο, targeted και personalized offers και real-time προσφορά προϊόντων είναι μερικές μόνο από τις δυνατότητες που ισχυροποιούν περαιτέρω την εμπορική σχέση μεταξύ του brand και των καταναλωτών του.
O CEO της Generation Y, Αναστάσιος Σπανίδης ανέφερε για τη συνεργασία: «Με χαρά αναλάβαμε τη δημιουργία της ψηφιακής εικόνας της Access S.A καθώς και το operation του performance marketing της εταιρίας. Οι στόχοι μας είναι να αυξήσουμε τα έσοδα και την αναγωρισιμότητα που ήδη έχει το brand σε εγχώριο, αλλά και διεθνές επίπεδο».
To πλήρες digital transformation της Access Fashion αποτέλεσε το νέο μεγάλο στοίχημα για την Generation Y – International e-Business Experts και ήρθε να προστεθεί στο ήδη πλούσιο portfolio των απαιτητικών projects που σταθερά αναλαμβάνει από το 2000.