Περίοδος κινητικότητας καταγράφεται στη αγορά του τηλεοπτικού περιεχομένου που διανέμεται από τις πλατφόρμες των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών με την Cosmote να μην ανανεώνει τη συνεργασία της με το Discovery και τις Vodafone και Wind να βρίσκονται σε συζητήσεις για δυναμική είσοδο στη συνδρομητική τηλεόραση μέσω διαδικτύου.
Σύμφωνα με πληροφορίες η Cosmote TV δεν ανανεώνει τη συνεργασία της με το Discovery, καθώς δεν κατέστη δυνατό οι δύο πλευρές να συμφωνήσουν σε νέα εμπορική συμφωνία. Τα κανάλια του Discovery Networks που θα κατέβουν από την τηλεοπτική πλατφόρμα του ΟΤΕ είναι τα Discovery HD Showcase, Discovery Channel, Discovery Science HD, IDX HD, Animal Planet HD, Eurosport 1HD, Eurosport 2 και TLC.
Ωστόσο, σύντομα αναμένεται να ανακοινώσει τον εμπλουτισμό του περιεχομένου της με 10 νέα κανάλια, 5 στην κατηγορία του ντοκιμαντέρ, 3 στα αθλητικά και άλλα 2 στην κατηγορία του lifestyle: To BBC Earth, κορυφαίο κανάλι του BBC, με διάσημες παραγωγές σαν το Frozen Planet, το Life, το Blue Planet και το Planet Earth. Από το Viasat (όπου έχει ήδη το History), παίρνει δύο νέα κανάλια, το Viasat Explore και το Viasat Nature. Από το δίκτυο του Travel Channel (με το οποίο ανανεώνει τη συνεργασία της για άλλα 3 χρόνια), παίρνει το Food Network και το Fine Living. Από αθλητικά, εκτός από το Fox Sports, θα ανεβάσει το Nautical channel και το Outdoor και από το IDX (crime stories κτλ) το Crime and Investigation, συν ακόμα ένα.
Σημειώνεται ότι το Discovery είχε προβλήματα με αρκετά pay tv platforms στην Ευρώπη, με ποιο γνωστή την περίπτωση του SKY, που λόγω των παράλογων οικονομικών απαιτήσεων του network, ετοιμαζόταν να κατεβάσει τα κανάλια του Discovery, μέχρι που το τελευταίο τους πήγε στην επιτροπή ανταγωνισμού (το SKY εξαγόρασε το FOX και θεωρήθηκε μονοπώλιο στα ειδησεογραφικά), οπότε αναγκάστηκε να το κρατήσει. Πρόσφατα έγινε επίσης γνωστό πως τα κανάλια του Discovery κατέβηκαν και από τη Σουηδική καλωδιακή πλατφόρμα Com Hem και την επίγεια της BOXER. Η εκτίμηση που καταγράφεται στο διεθνή τύπο είναι ότι το Discovery διαφοροποίησε την εμπορική του πολιτική δείχνοντας έλλειψη ευελιξίας στις αγορές που δραστηριοποιείται εξαιτίας της συμφωνίας ύψους 1,3 δισ. ευρώ με την οποία απέκτησε όλα τα τηλεοπτικά και πολύ- πλατφορμικά δικαιώματα στην Ευρώπη για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2018 – 2024.
Την ίδια στιγμή η κοινή κάθοδος στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης των Vodafone και Wind έχει δρομολογηθεί από τις αρχές του έτους και μεταξύ άλλων αφορά στην εξασφάλιση δημοφιλούς περιεχομένου που θα καταστήσει την πλατφόρμα τους ανταγωνιστική στον ΟΤΕ και τη Forthnet – Nova. Στο πλαίσιο αυτό πληροφορίες αναφέρουν ότι οι δύο εταιρείες έχουν εξετάσει και το σενάριο της μετάδοσης τμήματος του περιεχομένου της Nova κάτι που, εφόσον κλείσει, θα δημιουργήσει νέα δεδομένα όχι μόνο στην αγορά του τηλεοπτικού περιεχομένου, αλλά και στις τηλεπικοινωνίες.
Ζωντανή παραμένει και η υπόθεση της δημιουργίας συνδρομητικού καναλιού από τα 4 εθνικής εμβέλειας συμβατικά κανάλια (Star, Ant1, Skai και Alpha) ωστόσο ο σχεδιασμός προχωρά με όχι ιδιαίτερα γρήγορο ρυθμό.
Όλα τα παραπάνω συμβαίνουν ενώ στην Ελλάδα η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης δείχνει σημάδια κόπωσης. Το δεύτερο τρίμηνο του 2017, ο συνολικός αριθμός συνδρομητών Cosmote TV μειώθηκε κατά χίλιους διαμορφώθηκε σε 503.800. Πάντως, σε ετήσια βάση το δεύτερο εξάμηνο του έτους οι συνδρομητές τηλεόρασης του ΟΤΕ αυξήθηκαν 9,8%, ενώ αντίθετα κατά το ίδιο διάστημα οι συνδρομητές της Nova μειώθηκαν κατά 8% και διαμορφώθηκαν σε 423.279.