Η νεανική επιχειρηματικότητα και η Generation Y ένωσαν τις δυνάμεις τους με τη διεξαγωγή μιας επιχειρηματικής κρουαζιέρας γεμάτης ευκαιρίες για τους νεαρούς συμμετέχοντες και πολλή γνώση. Το πλοίο του Cruise Inn σάλπαρε για τρίτο χρόνο και η Generation Y – International e-Business Experts ήταν περήφανος χορηγός.
Η Generation Y με ηγετική θέση στο χώρο του digital business στην ελληνική και διεθνή αγορά γνωρίζοντας την σημασία του ηλεκτρονικού επιχειρείν, ήταν αρωγός αυτής της προσπάθειας και έθεσε στη διάθεση της διοργάνωσης συμμετέχοντες, οι οποίοι με την υποστήριξη, την επαγγελματική εμπειρία και την πολύχρονη σταδιοδρομία τους αποτέλεσαν σημαντικούς μέντορες για τους νεαρούς startupers.
Η επιλογή της κ. Στυλιανίδου – Chief Human Resources Officer της Generation Y ως μία από τις βασικές mentors της κρουαζιέρας αποδείχθηκε απόλυτα εποικοδομητική και χρήσιμη για τους νεαρούς συμμετέχοντες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να την συμβουλευτούν σε θέματα επιχειρηματικότητας, αλλά και να μάθουν πολλά από την πολύχρονη εμπειρία της στο χώρο του business και του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Η Κατερίνα Στυλιανίδου μοιράστηκε με τους συμμετέχοντες την εμπειρία της στη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων με σκοπό τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας μιας νεοφυούς επιχείρησης.
Μαζί της ήταν και η Εύα Μπούζη, Digital Marketing Manager, η οποία με μεγάλη σταδιοδρομία και πολύχρονη εμπειρία στο κομμάτι του Advertising και του Digital Marketing, έχοντας επιμεληθεί πολλές βραβευμένες καμπάνιες, μίλησε με τους συμμετέχοντες και με λόγια απλά μετέδωσε τις γνώσεις της σχετικά με την επίτευξη επιχειρηματικών και επικοινωνιακών στόχων ενός brand μέσω μίας Creative Digital Marketing Στρατηγικής.
Αξιοσημείωτη ήταν, επίσης, η παρουσία της Generation Y στην κρουαζιέρα πριν αυτή ξεκινήσει. Λίγο πριν το πλοίο σαλπάρει, κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού bootcamp που πραγματοποιήθηκε, ο Head of Performance Marketing – Θάνος Παπαγιαννίδης και ο Head of Digital Marketing – Τάσος Αυγεραντώνης παρουσίασαν στους συμμετέχοντες του Cruise Inn μια ομιλία σχετικά με τα μυστικά και τους μύθους γύρω από ένα πετυχημένο digital transformation.
Έρευνα, γνώσεις, στιγμές χαλάρωσης, εκδηλώσεις, αλλά και η ανάδειξη του μεγάλου νικητή ήταν μερικά μόνο από όσα συναρπαστικά βίωσαν οι συμμετέχοντες και οι μέντορες κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, με την ομάδα TravelQuest που παρουσίασε μια πρόταση για ένα interactive travel game να αναδεικνύεται ο μεγάλος νικητής της φετινής διοργάνωσης.
Η παρουσία της εταιρίας και των εκπροσώπων της πάνω στο κρουαζιερόπλοιο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, όσο και πριν από την έναρξη αυτού απέδειξαν για ακόμη μία φορά πώς η Generation Y πιστεύει στην αξία και τις καινοτόμες ιδέες των νέων επιχειρηματιών, είναι δίπλα τους και στηρίζει έμπρακτα τις προσπάθειες τους στο όραμα για την ανάπτυξη του εγχώριου επιχειρείν.