Οι εταιρείες Visa και Klarna ανακοίνωσαν τη μεταξύ τους συμφωνία για επένδυση της Visa στην Klarna. Η Klarna αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ευρώπη, που εξυπηρετεί 60 εκατομμύρια καταναλωτές και 70.000 εμπόρους.
Η επένδυση σε μετοχικό κεφάλαιο και η σχετική συνεργασία καταδεικνύουν το κοινό όραμα των δύο εταιρειών για ανάπτυξη του εμπορίου προς όφελος και των καταναλωτών και των εμπόρων στην Ευρώπη.
Η προγραμματισμένη επένδυση της Visa αποτελεί μέρος μίας παγκόσμιας στρατηγικής που έχει στόχο να ανοίξει το οικοσύστημα της Visa και να στηρίξει ένα ευρύ φάσμα νέων συνεργατών που θα βοηθούν στην ενίσχυση της αγοραστικής εμπειρίας εκατομμυρίων καταναλωτών παγκοσμίως. Η Klarna αναπτύσσει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις νέες προτιμήσεις των καταναλωτών, παρέχοντάς τους την ευελιξία και την ευκολία που περιμένουν όταν ψωνίζουν.
«Η Klarna έχει τεχνογνωσία σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρονικές αγορές και μαζί μοιραζόμαστε ένα όραμα για το πώς οι σημερινές εμπειρίες ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να είναι το ίδιο απλές όσο στον πραγματικό κόσμο» δήλωσε ο Jim McCarthy, executive vice president, innovation and strategic partnerships, Visa Inc. «Η Visa έχει δεσμευτεί να συνεργάζεται με εταίρους και παρόχους υπηρεσιών πληρωμών για ασφαλέστερο ηλεκτρονικό εμπόριο σε ακόμα περισσότερους καταναλωτές στην Ευρώπη. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Klarna για να το καταφέρουμε.»
«Η συνεργασία μεταξύ Visa και Klarna αποτελεί ένα φυσικό βήμα. Και οι δύο κατανοούμε την αξία του καταναλωτή και το ρόλο που παίζει για την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων πληρωμών,» είπε ο Sebastian Seimiatowski, chief executive officer και συνιδρυτής της Klarna.
«Η Klarna συνεχώς επιδιώκει να προσφέρει τις πιο προηγμένες επιλογές πληρωμών για τους εμπόρους μας και να παρέχει στους καταναλωτές τις πιο καλές εμπειρίες αγοράς. Η συνεργασία με τη Visa θα μας δώσει τη δυνατότητα να ενδυναμώσουμε την παγκόσμια παρουσία μας και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τις δυνατότητες που έχει μία τέτοιου είδους συνεργασία.»
Σύμφωνα με το Forrester,έως το 2021, η αύξηση στον αριθμό των συνδεδεμένων συσκευών και η βελτίωση της συνδεσιμότητας θα ωθήσουν τις ηλεκτρονικές αγορές να αγγίξουν το 12% των συνολικών πωλήσεων.