Με το βλέμμα στραμμένο στο βάθρο, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, κάνει ντεμπούτο στη χώρα μας η Wiko εστιάζοντας στις μικρότερες ηλικίες χρηστών και με στόχο να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο στην αγορά συσκευών κινητής τηλεφωνίας και στην ελληνική αγορά.
Η Wiko είναι γαλλική εταιρεία η οποία ιδρύθηκε μόλις το 2011 στη Μασσαλία, στη Νότια Γαλλία και είναι μέλος του French Tech, του γαλλικού κρατικού πρακτορείου που προωθεί την ψηφιακή καινοτομία και τη δημιουργία. Απασχολεί 500 εργαζόμενους και λειτουργεί σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες σε όλο τον κόσμο. Τα τελευταία της λανσαρίσματα είναι στην Ιαπωνία, την Ελλάδα και την Αίγυπτο. Το αξιοπρόσεκτο είναι ότι η Wiko αυτή τη στιγμή είναι η δεύτερη μάρκα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στη Γαλλία και βρίσκεται επίσης στο ΤΟΡ 4 της Δυτικής Ευρώπης, ενώ έχει μία διαρκώς αυξανόμενη παρουσία στην Ασία, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Το 2016 η εν λόγω εταιρεία πούλησε 10 εκατομμύρια τηλέφωνα, αύξηση 50% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε μια επιβραδυνόμενη αγορά παγκοσμίως (αύξηση μόλις 4% στον κλάδο).
Ειδικότερα, η γαλλική εταιρεία smartphones, εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με ένα χαρτοφυλάκιο επτά smartphones με τιμές που ξεκινούν από τα 59 ευρώ και φτάνουν τα 199 ευρώ. Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με τα σχετικά στοιχεία το 70% των συσκευών που πωλούνται στην Ελλάδα είναι με τιμή μέχρι 200 ευρώ.
Η Wiko ξεκίνησε τη λειτουργία της με αποκλειστική συνεργασία με την Cosmote για τα smartphones Freddy, Tommy και Ufeel, ενώ στο κανάλι της λιανικής έχει παρουσία με τα Sunny, Lenny 3 και Robby. Πιο συγκεκριμένα, τα smartphones Wiko είναι διαθέσιμα σε όλα τα δημοφιλή καταστήματα λιανικής (καταστήματα Γερμανός, Πλαίσιο, Public και Media Markt).
«Η Wiko στην Ελλάδα – όπως και σε όλες τις άλλες χώρες – θέλει να απευθυνθεί στους millennials που κοιτούν πέρα από τα καθιερωμένα, σε καταναλωτές που αναζητούν το μέγιστο των εμπειριών και που δεν θέλουν να ξοδεύουν χρήματα για τα «περιττά». Σε αυτό το πλαίσιο παρουσιάζουμε επίκαιρα smartphones υψηλών επιδόσεων, σε προσιτές τιμές» δήλωσε χθες ο Δημήτρης Βάθης, Διευθυντής Πωλήσεων της Wiko Ελλάδας κατά την σχετική παρουσίαση.
Όπως επίσης είπε η επιτυχία της Wiko βασίζεται στην ικανότητά της να κάνει προσβάσιμη την τεχνολογία στο ευρύ κοινό, επιτυγχάνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ τεχνολογίας, σχεδιασμού, ποιότητας και τιμής, προσφέροντας την πιο ολοκληρωμένη εμπειρία σε κάθε κατηγορία τιμών. Παράλληλα, η Wiko επενδύει στην επικοινωνία με τα community χρηστών.
«Θέλουμε να επιβεβαιώσουμε τον “Game Changer” χαρακτήρα μας, να αλλάξουμε δηλαδή τους όρους του παιχνιδιού της αγοράς» σχολίασε επίσης ο Σιμόνε Τορνάγκι, Area Director Wiko Southern Europe.