Η Κωτσόβολος εγκαινίασε το χώρο του «Βάζουμε τον Chef στην πρίζα», παρουσιάζοντας την πορεία της προηγούμενης οικονομικής χρήσης, τα πλάνα της για τη νέα χρονιά, αλλά και να ανακοινώσει τη συνεργασία της με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας GREEN.
Η συνεχής ανανέωση του δικτύου της εταιρείας και η αναβάθμιση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του οικονομικού έτους 2016/2017, το οποίο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα. Υπολογίζεται τα κέρδη προ φόρων (EBIT) να ανέλθουν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) να ανέλθουν στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ, καθώς και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ. Οι επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά και αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.
Τα τελευταία τρία χρόνια, η Κωτσόβολος υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο και καινοτομεί δημιουργώντας ένα πρότυπο περιβάλλον για τους καταναλωτές. Στο πλαίσιο της εξυπηρέτησης όλων των καταναλωτών, προέβη πρόσφατα σε μια κομβική συνεργασία με την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας GREEN που δραστηριοποιείται στην εμπορία και προμήθεια ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα αλλά και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Η εταιρεία GREEN παρέχει πακέτα ηλεκτρικής ενέργειας για ιδιώτες και επαγγελματίες με εκπτώσεις που κάνουν τη διαφορά στη μείωση των καθημερινών τους ενεργειακών εξόδων. Επιπλέον, στο πλαίσιο της άριστης προσωπικής εξυπηρέτησης, παρέχει υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως είναι η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία myGREEN. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλοι οι πελάτες της GREEN θα μπορούν να εξοφλούν τον λογαριασμό τους σε οποιοδήποτε κατάστημα Κωτσόβολος, διευκολύνοντας έτσι ακόμη περισσότερο τους καταναλωτές. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζει αξιοσημείωτη ανάπτυξη, τόσο στις ποσότητες ενέργειας που εμπορεύεται, όσο και για τη γενικότερη δραστηριότητά της στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Παράλληλα, η Κωτσόβολος, ξεκινώντας πάντα από τον άνθρωπο, εφαρμόζει το επενδυτικό της πλάνο, αναβαθμίζοντας το δίκτυο των καταστημάτων της, έχοντας εγκαινιάσει τον τελευταίο χρόνο 4 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 8 ανακαινίσεις και 6 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία. Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.
Επειδή, όμως, στην Κωτσόβολος, η ικανοποίηση των πελατών, απορρέει μεταξύ άλλων και από την ικανοποίηση των εργαζομένων της, η εταιρεία επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της. Τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος. Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της Dixons Carphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.
Στην Κωτσόβολος, η αγοραστική εμπειρία ξεπερνά τα όρια του καταστήματος, καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρείς εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο YouTube (Try Me, Try Me #NOT, Βάζουμε τον chef στην πρίζα), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα. Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr αύξησαν την επισκεψιμότητά του κατά 23%, ενώ οι unique visitors αυξήθηκαν κατά 13%.
Η φιλοσοφία της εταιρείας, να είναι με διαφορά η καλύτερη Εταιρεία Λιανικής που βελτιώνει έμπρακτα τη ζωή όλων παντού και συνεχώς, ξεκινά από τον «άνθρωπο» και πραγματώνεται στο σύνολο της κοινωνίας με την υλοποίηση πρωτοβουλιών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Μόνο το τελευταίο έτος έχει πραγματοποιήσει πάνω από 70 δράσεις, έχοντας στο πλευρό της τους 1.161 ενεργούς εθελοντές από το ανθρώπινο δυναμικό της. Τα θετικά αποτελέσματα της χρονιάς αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρείας για ακόμη υψηλότερους στόχους, τόσο προς όφελος της εταιρείας, όσο και προς το κοινωνικό σύνολο.