Ο Ελληνικός Σύνδεσμος Ηλεκτρονικού Εμπορίου – GR.EC.A., σε συνεργασία με την OTEAcademy και με την επιστημονική υποστήριξη του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Επιχειρείν του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, ELTRUN, λανσάρουν για πρώτη φορά το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο “Ecommerce Fundamentals”.
Το πρώτο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 10 και 17 Ιουνίου 2017 στην Αθήνα στο εκπαιδευτικό κέντρο της OTEAcademy (Πέλικα & Σπάρτης 1, 151 22 Μαρούσι) και το επόμενο θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη στο εκπαιδευτικό κέντρο της OTEAcademy (Κρύσταλλη 4, Πλατεία Αντιγονιδών, 54630, Θεσσαλονίκη). Κατά τη διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του έτους, το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε τέσσερις ακόμα μεγάλες πόλεις της χώρας.
ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το “Ecommerce Fundamentals” δημιουργήθηκε για να καλύψει την αυξανόμενη ανάγκη υφιστάμενων και νέων επιχειρήσεων που έχουν εντάξει στο στρατηγικό σχεδιασμό τους την επένδυση στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εφαρμόζοντας στην πράξη το ρητό «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός», το διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως στόχο την ενημέρωση και εκπαίδευση των επαγγελματιών στα βασικά θέματα που χρειάζεται να γνωρίζουν προκειμένου να πραγματοποιήσουν σωστά και αποτελεσματικά το πρώτο κρίσιμο βήμα στο eCommerce.
ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι δομημένο σε δυο βασικούς πυλώνες:
(α) Τον επιχειρηματικό σχεδιασμό, το νομικό πλαίσιο, την τεχνική υλοποίηση και τη λειτουργία του eShop
(β) Την ηλεκτρονική προώθηση και διαφήμιση, τα analytics και τα social media
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα διδαχθούν οι ακόλουθες ενότητες:
Σάββατο 10/6 – Αθήνα & Παρασκευή 23/6 – Θεσσαλονίκη (1η ημέρα)
- Γιατί να επενδύσω στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο σήμερα;
- Β2Β Ηλεκτρονικό εμπόριο: πρακτικές λύσεις και πετυχημένες εφαρμογές
- Τι πρέπει να γνωρίζω για το νομικό πλαίσιο;
- Οperations ενός ηλεκτρονικού καταστήματος: πώς μπορώ να «κάψω λίπος» από την ορθολογική χρήση των logistics;
- Πετυχημένα Case Studies σε logistics
- Δημιουργία business plan και ορισμός KPIs για εγγυημένη επιτυχία
- 11 Κρίσιμης σημασίας χαρακτηριστικά για ένα επιτυχημένο e-shop
- Πώς και πότε πουλάμε στο εξωτερικό;
Σάββατo 17/6 – Αθήνα & Σάββατο 24/6 – Θεσσαλονίκη (2η ημέρα)
- Search engine & Display marketing για την προώθηση της e-επιχείρηση
- Εντάσσοντας το e-mail marketing στην συνολική στρατηγική
- Affiliation marketing
- Human to Human marketing and the value of social media
- Metrics και data: η σημασία τους για την e-επιχείρηση
- Η σημασία του usability στην αύξηση των πωλήσεων
- Ανάπτυξη αξιόπιστων e-shop και ενίσχυση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει διάρκεια 16 ωρών και θα πραγματοποιηθεί σε 2 ημέρες.
ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Οι εισηγητές είναι καταξιωμένα και πετυχημένα στελέχη της αγοράς που διαθέτουν πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία. Ενημερωθείτε αναλυτικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: goo.gl/cr22vh.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
- Επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες εμπορικών επιχειρήσεων που θέλουν να επενδύσουν ή να αναπτύξουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα
- Επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων
- Διαχειριστές ηλεκτρονικών καταστημάτων
- Όσους θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στο eCommerce
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Οι συμμετέχοντες θα λάβουν πιστοποίηση από το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν – ELTRUN.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ – ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Για εγγραφές, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: goo.gl/cr22vh
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλέσετε στο 210-6114453 ή να στείλετε email στο ediaman@oteacademy.gr