Με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας για τους ηλεκτρολόγους, τους διανομείς, τους κατασκευαστές πινάκων και πολλά ακόμα κανάλια πελατείας της, η Schneider Electric διαθέτει δωρεάν το εργαλείο εξυπηρέτησης των πελατών της για έξυπνες συσκευές, την εφαρμογή mySchneider app.
Παρουσιάζοντας το mySchneider app
Διαθέσιμη δωρεάν για download σε συσκευές iOS και Android, η εφαρμογή mySchneider app προσφέρει εργαλεία παραγωγικότητας και βελτίωσης σε τρεις τομείς: Εξατομικευμένες Υπηρεσίες, Εξυπηρέτηση Self-service 24/7 και Επικοινωνία με τη Schneider Electric. Η κάθε επιλογή προσφέρει ένα ευρύ φάσμα από βασικές λειτουργίες.
Εξατομικευμένες υπηρεσίες: προσαρμόστε την εφαρμογή στις ανάγκες σας
Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες επιτρέπουν στους χρήστες να προσαρμόσουν τις πληροφορίες και τις επιλογές που χρησιμοποιούν για να ταιριάζουν καλύτερα σε συγκεκριμένες ανάγκες της εργασίας τους. Με την εγγραφή ως χρήστης στο mySchneider app ο επαγγελματίας έχει πρόσβαση σε πρόσθετες λειτουργίες, όπως ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο, παρακολούθηση των παραγγελιών, τιμοκαταλόγους και διαθεσιμότητα προϊόντων.
24/7 Self-service: ότι θέλετε, όταν το θέλετε
Η βοήθεια είναι πάντα διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο με self-service επιλογές, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας για προϊοντική αναζήτηση με βάση το όνομα ή τον κωδικό προϊόντος, λήψη πληροφοριών προϊόντων με σάρωση των κωδικών QR ή ακόμα και ανάκτηση τεχνικών πληροφοριών. Μια λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης επιταχύνει τις αναζητήσεις προσφέροντας εκ των προτέρων μια λίστα με προτάσεις. Οι χρήστες μπορούν να εκπαιδευτούν από περισσότερα από 1.000 μαθήματα με ευρύ φάσμα θεμάτων, να βρουν απαντήσεις μέσω των FAQs και να έχουν πρόσβαση σε προϊόντα με Green Premium eco-label (οικολογικό προφίλ).
Συνδεθείτε στο mySchneider app: έχετε ερωτήσεις, έχετε και απαντήσεις
Οι χρήστες της εφαρμογής mySchneider app μπορούν να ζητήσουν βοήθεια σχετικά με προϊόντα και τεχνικές πληροφορίες, είτε μέσω ζωντανής σύνδεσης* με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, η οποία γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, είτε χρησιμοποιώντας την πρακτική επιλογή “call me back”. Σε διαφορετική περίπτωση, σχόλια ή ερωτήματα μπορούν να υποβάλλονται γραπτώς μέσω της ενσωματωμένης φόρμας επικοινωνίας.
Το 2015, η Schneider Electric παρουσίασε την πρώτη εφαρμογή εξυπηρέτησης των πελατών της. Προσφέροντας 24/7 self-service και πρόσβαση με ένα πάτημα για ζωντανή σύνδεση με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, η εφαρμογή υιοθετήθηκε αμέσως από τους επαγγελματίες ηλεκτρολογικού υλικού σε όλο τον κόσμο. Υπό το πρίσμα της αυξανόμενης δημοτικότητας της εφαρμογής, η Schneider Electric αξιοποίησε τα σχόλια των πελατών της για να δημιουργήσει νέες δυνατότητες και λειτουργίες.
«Στόχος μας είναι να δώσουμε στους πελάτες μας ισχυρά και πλήρως προσαρμόσιμα εργαλεία που θα τους βοηθήσουν σε κάθε πτυχή της καθημερινής εργασίας τους», δήλωσε ο κος Γιάννης Σταματόπουλος, Customer Satisfaction & Quality VP South Eastern Europe.
«Όλες οι πληροφορίες που χρειάζονται, από τεχνικές προδιαγραφές μέχρι τη διαθεσιμότητα των προϊόντων βρίσκονται στο κινητό ή το tablet τους. Θέλουμε όλες οι εργασίες τους να γίνονται όσο το δυνατόν ευκολότερα και παράλληλα να είμαστε ένας από τους λόγους που συμβαίνει αυτό».
Μαζί με τα χαρακτηριστικά που προστέθηκαν πρόσφατα, η εταιρεία έχει προγραμματίσει και περισσότερες αναβαθμίσεις, συμπεριλαμβανομένου του εύκολου στη χρήση video chat και της διαθεσιμότητάς της εφαρμογής σε περισσότερες γλώσσες. Το mySchneider app είναι διαθέσιμο σε 21 γλώσσες συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής, προσφέροντας ένα μεγάλο φάσμα λειτουργιών και υποστήριξης.