Η Ericsson, η Telstra και το Fox Innovation Lab της 21st Century Fox παρουσίασαν πρόσφατα μια πρωτοποριακή, επαναστατική λύση παροχής περιεχομένου. Η λύση αυτή θα τοποθετεί εκ των προτέρων προσωποποιημένο περιεχόμενο ταινιών premium απευθείας στις συσκευές των καταναλωτών, χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση της συσκευής ή τα προγράμματα δεδομένων τους.
Οι συμμετέχοντες θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις μόλις καταστούν διαθέσιμες οι τελευταίες ταινίες που ταιριάζουν με τα ενδιαφέροντά τους. Οι ταινίες τοποθετούνται εκ των προτέρων στη συσκευή του καταναλωτή και είναι άμεσα διαθέσιμες για αγορά ή ενοικίαση και αναπαραγωγή σε ποιότητα full HD 1080p με ήχο υψηλής ποιότητας χωρίς διακοπές, είτε online είτε χωρίς σύνδεση, ανεξάρτητα από τη συνδεσιμότητα του δικτύου.
Ο Per Borgklint, Senior Vice President, Chief Innovation Officer και επικεφαλής του Business Unit Media της Ericsson, δήλωσε: «Η πιλοτική αυτή λειτουργική υπηρεσία αποτελεί παράδειγμα του πώς η Ericsson συνεργάζεται με κορυφαίες εταιρείες στους κλάδους τηλεπικοινωνιών και περιεχομένου, με στόχο την παροχή καινοτόμων λύσεων που μεταμορφώνουν την εμπειρία τηλεθέασης και δημιουργούν νέα επιχειρηματικά μοντέλα και ευκαιρίες οικονομικής αξιοποίησης που βοηθούν τους πελάτες μας να γίνουν περισσότερο ανταγωνιστικοί και να ηγηθούν στον ψηφιακό κόσμο. Η πιλοτική αυτή υπηρεσία είναι η πρώτη στο είδος της και αποτελεί σημαντικό ορόσημο για τον κλάδο.»
Ο Andrew Penn, Διευθύνων Σύμβουλος της Telstra, δήλωσε: «Οι πελάτες μας λατρεύουν το ψυχαγωγικό περιεχόμενο και το παρακολουθούν όλο και περισσότερο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Η υλοποίηση της πιλοτικής αυτής υπηρεσίας, σε συνεργασία με καινοτόμους συνεταίρους, αποτελεί για εμάς μια εξαιρετική ευκαιρία δοκιμής και μια δυνατότητα να μάθουμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών, επιτυγχάνοντας παράλληλα αυξημένη απόδοση του δικτύου. Μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια πραγματικά ξεχωριστή εμπειρία βίντεο, με εικόνα και ήχο σε επίπεδο κινηματογραφικού στούντιο. Για τη λύση αυτή χρησιμοποιείται το Media Optimized Network της Telstra, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας LTE-B για εκ των προτέρων τοποθέτηση περιεχομένου, οπότε η επίδραση στη συνολική κίνηση του δικτύου είναι περιορισμένη, ενώ το επιπλέον κόστος υποδομών είναι ελάχιστο ή ακόμα και μηδενικό.»
O Hanno Basse, Chief Technology Officer της 20th Century Fox και Γενικός Διευθυντής του Fox Innovation Lab, πρόσθεσε: «Η Ericsson είναι πολύτιμος συνεταίρος μας και προσέφερε ανεκτίμητη βοήθεια στην προώθηση της αποστολής του Fox Innovation Lab για την ανάπτυξη κινητών εμπειριών αιχμής. Η πιλοτική υπηρεσία αποτελεί το πρώτο βήμα για την ανάπτυξη μελλοντικών λύσεων που θα επιτρέπουν την ταχύτερη και ευκολότερη παροχή περιεχομένου απευθείας στα χέρια των καταναλωτών μας.»
Η πιλοτική υπηρεσία θα διαρκέσει ένα μήνα. Ένας περιορισμένος αριθμός πελατών των εταιρειών Telstra, Fox και Ericsson θα λάβει μια κινητή συσκευή με μια δοκιμαστική εφαρμογή που θα παρέχει άμεση πρόσβαση σε νέες κινηματογραφικές ταινίες της Twentieth Century Fox, σε ποιότητα full HD 1080p.
Η υπηρεσία αυτή είναι η πρώτη του είδους που διατίθεται στην αγορά και προσφέρει λύση ενός σημείου (one stop) από άκρο σε άκρο για την εισαγωγή, επεξεργασία, διανομή, οικονομική αξιοποίηση και κατανάλωση περιεχομένου. Αξιοποιεί το μοναδικό κατάστημα πολυμέσων Ericsson MediaFirst, βασισμένο στο cloud, για την προέλευση και επεξεργασία περιεχομένου, η διανομή του περιεχομένου γίνεται από το Unified Delivery Network της Ericsson, ενώ η τηλεοπτική πλατφόρμα Ericsson MediaFirst παρέχει μια απρόσκοπτη, προσωποποιημένη και διαισθητική εμπειρία.
Η λύση προσφέρει στους παρόχους περιεχομένου μια εξαιρετικά ασφαλή αγορά από ένα μόνο σημείο (one-stop shop) για τη διανομή περιεχομένου διεθνώς. Τα στούντιο μπορούν να διατηρήσουν τον πλήρη έλεγχο της ποιότητας της εμπειρίας, μέχρι το βαθμό της συσκευής μέσω της οποίας γίνεται η τηλεθέαση, παράλληλα με προηγμένη ασφάλεια (υδατογράφημα πολλαπλών επιπέδων και πολλαπλή διαχείριση των ψηφιακών δικαιωμάτων, DRM). Μπορούν να επιτύχουν καλύτερη αξιοποίηση του περιεχομένου υψηλής αξίας και να αποκτήσουν βαθιά κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών.
Προσφέροντας άμεση πρόσβαση στις τελευταίες κυκλοφορίες των στούντιο και μια οπτικοακουστική εμπειρία υψηλής ποιότητας, οι πάροχοι υπηρεσιών μπορούν να αυξήσουν το μέσο έσοδο ανά χρήστη (ARPU), να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους και να μειώσουν το κόστος διανομής περιεχομένου. Επιπλέον, η επίδραση στη συνολική κίνηση και τους πόρους του δικτύου είναι περιορισμένη, ενώ το πρόσθετο κόστος υποδομών είναι ελάχιστο ή ακόμα και μηδενικό.