Στην οικογένεια και τις ανάγκες της εστιάζει η Vodafone επιχειρώντας με νέα προσέγγιση να τοποθετηθεί εκ νέου στα πακέτα υπηρεσιών προς τον απλό καταναλωτή.
Η εν λόγω εταιρεία σχεδίασε μια νέα, «ανατρεπτική» όπως την ονομάζει, καμπάνια προσπαθώντας να δώσει το μήνυμα ότι ως τηλεπικοινωνιακός πάροχος καταλαβαίνει τις ανάγκες της οικογένειας και τοποθετείται ως σύμμαχός της. Η Vodafone κινείται προς την κατεύθυνση αυτή με δεδομένο ότι η τάση σήμερα είναι τα ολοκληρωμένα πακέτα υπηρεσιών (σταθερή κινητή τηλεφωνία internet και τηλεόραση) με τα οποία επιτυγχάνεται σημαντική μείωση της δαπάνης σε ένα νοικοκυριό.
Ειδικότερα, η Vodafone δημιούργησε τη νέα κατηγορία προϊόντων και υπηρεσιών Vodafone Family που καλύπτουν συνολικά τις επικοινωνιακές ανάγκες όλων των μελών της οικογένειας, ομιλία, internet και ψυχαγωγία, προσφέροντας καλύτερο έλεγχο των οικογενειακών εξόδων. Παράλληλα, τα προγράμματα αυτά παρέχουν στην οικογένεια τη δυνατότητα να μοιράζεται ως και 4GB internet στο κινητό, αλλά και να θέτουν προσωπικό όριο στη χρήση MB κάθε μέλους της. Συνδυαστικά παρέχεται επίσης το πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, που εμπλουτίζεται διαρκώς, ώστε να προσφέρει περισσότερες προσφορές και υπηρεσίες επιτρέποντας έτσι στην οικογένεια να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο ευκαιρίες για ποιοτικό χρόνο, όπως εισιτήρια κινηματογράφου, θέατρο, φαγητό, εισιτήρια πλοίων, πακέτα διακοπών και ξενοδοχείων και άλλα.
Στο πλαίσιο αυτό η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία παρουσίασε έρευνα της Focus Bari, από την οποία προκύπτει ότι κατά μέσο όρο ο ποιοτικός χρόνος που έχει όλη η οικογένεια μαζί είναι περί τα 48 λεπτά ημερησίως. Όπως εξήγησε ο Αχιλλέας Κανάρης Διευθυντής Καταναλωτικών προϊόντων της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας «στο πλαίσιο της νέας μας στρατηγικής, εστιάζουμε γύρω από την οικογένεια και τις δραστηριότητές της, και προσαρμόζουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στις νέες ανάγκες που δημιουργούνται, όπως η ανάγκη για ποιοτικό χρόνο».