Η τεχνολογία είναι πλέον βασικός πυλώνας στην προσέλκυση και τη φιλοξενία πελατών στα ξενοδοχεία. Στην πράξη αυτό σημαίνει επενδύσεις σε ένα ευρύ φάσμα λύσεων (τηλεπικοινωνίες, ασφάλεια, τηλεόραση, digital marketing, digital signage, ενέργεια κ.α.), οι οποίες αποδίδουν σημαντικά, αφού αυξάνουν την εμπειρία του πελάτη και δημιουργούν άμεσο engagement σε προσωπικό επίπεδο.
Με τις ολοένα αυξανόμενες απαιτήσεις, η έκπληξη και η ευχαρίστηση αντικαταστάθηκαν με το αναμενόμενο και υπηρεσίες που κάποτε χαρακτήριζαν prime υπηρεσίες παρέχονται πλέον στο βασικό πακέτο.
Οι απαιτήσεις έχουν ανέβει και οι κρατήσεις πρέπει να γίνονται εύκολα μέσω έξυπνων συσκευών, στα δωμάτια πρέπει να παρέχεται κάθε είδους περιεχόμενο για κάθε είδους οθόνη, τα δίκτυα πρέπει να είναι αξιόπιστα, και είναι πλέον κοινός τόπος ότι τα δεδομένα είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο, αφού επιτρέπει στοχευμένες καμπάνιες και φέρνει ξανά τον πελάτη στο ξενοδοχείο.
Για να ανταποκριθούν στις αυξανόμενες απαιτήσεις των πελατών, το 54% των ξενοδοχείων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα στην τεχνολογία φέτος, σύμφωνα με την έρευνα Lodging Technology. Οι κυριότερες προτεραιότητες τους, είναι κατά σειρά προτεραιότητας: πληρωμές, ασφάλεια, τεχνολογία δωματίων, ταχύτητα Internet, και mobile συνδεσιμότητα.
Εκτιμάται ότι οι mobile λύσεις θα κυριαρχήσουν στη λίστα των επενδύσεων αυτή τη χρονιά. Έξι από τις κορυφαίες νέες κυκλοφορίες περιέχουν mobile χαρακτηριστικά, από ηλεκτρονικά κλειδιά μέσω του κινητού μέχρι πληρωμές και τεχνολογίες τοποθεσίας. Επίσης, ψηλά στη λίστα των βελτιώσεων βρίσκεται η προσβασιμότητα σε δεδομένα και η ασφάλεια.
Η τεχνολογία αποτελεί πλέον βασικό παράγοντα διαφοροποίησης για κάθε ξενοδοχειακή μονάδα με άμεσο αντίκτυπο τόσο στα revenue streams όσο και στην εξοικονόμηση.