Κορυφαία Εμπειρία Πελάτη παρείχε η COSMOTE και το 2016 και επιβραβεύτηκε γι’ αυτό με δύο σημαντικές διακρίσεις στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ).
Η πρώτη θέση στις κατηγορίες «Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός)» και «Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς Μεγάλης Ομάδας» για το 13888, είναι αποτέλεσμα συστηματικής προσπάθειας και ξεκάθαρης στρατηγικής και αποδεικνύει, για άλλη μία φορά, πως για τον Όμιλο ΟΤΕ, ο πελάτης είναι πάντα στο επίκεντρο. Στόχος, η άριστη εμπειρία εξυπηρέτησης και η ανάπτυξη μακροχρόνιας και ειλικρινούς σχέσης με τους πελάτες.
«Όλος ο οργανισμός είναι στην πρώτη γραμμή για τον πελάτη. Με σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις και εξειδικευμένη γνώση, προάγουμε την καινοτομία και δημιουργούμε ένα καλύτερο κόσμο για όλους», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου ΟΤΕ. Και συνέχισε: «Η Εξυπηρέτηση Πελατών, 13888, ξεχωρίζει γιατί παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και μοναδικές εμπειρίες ψηφιακής επικοινωνίας προσαρμοσμένες σε κάθε ξεχωριστή ανάγκη. Κυρίως όμως ξεχωρίζει για την ψυχή και τη γνώση που χαρακτηρίζει όλους τους ανθρώπους της εξυπηρέτησης, το πάθος και την αφοσίωση με τα οποία ξεπερνούν καθημερινά τις προσδοκίες των πελατών μας. Τους ευχαριστώ θερμά».
Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την αναγνώριση και αναβάθμιση του ρόλου όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη στον ιδιωτικό και το δημόσιο τομέα, αποσκοπώντας στην προαγωγή άριστων πρακτικών Εξυπηρέτησης. Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκαν φέτος για 7η συνεχή χρονιά από το ΕΙΕΠ, για να αναδείξουν, μέσα από μία κοινά αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, τους κορυφαίους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή στην Ελλάδα, ανάμεσα σε εταιρείες, οργανισμούς και διακεκριμένους επαγγελματίες από διαφορετικούς κλάδους.