Το FortiPresence, η εξειδικευμένη λύση Business Retail Analytics, της Fortinet, που παρουσιάστηκε πρόσφατα, αποτελεί ένα σύγχρονο και αποδοτικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της λιανικής πώλησης.
Η λύση business analytics της Fortinet δίνει στους εμπόρους λιανικής κάθε μεγέθους το ίδιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, μέσα από την βαθιά κατανόηση της συμπεριφοράς του πελάτη και την ικανότητα να επηρεάσει η επιχείρηση τις αγορές των πελατών, να βελτιώσει την εμπιστοσύνη των πελατών της αλλά και να οδηγήσει σε αύξηση των πωλήσεων.
Η έλευση των smartphones και η επέκταση ολοένα και περισσότερων εμπόρων στον τομέα της on line πώλησης, αποτελούν σήμερα την αιχμή του δόρατος στον τομέα των λιανικών πωλήσεων. Μια άλλη πρόκληση στον τομέα της λιανικής πώλησης, αποτελεί και το γεγονός του showrooming που έχουν να αντιμετωπίσουν τα παραδοσιακά καταστήματα, αφού όλο και περισσότερο παρουσιάζεται η πρακτική από την πλευρά των πελατών, να βλέπουν τα προϊόντα στο φυσικό κατάστημα και τελικά να τα αγοράζουν on line.
Μέχρι τώρα, τα on line καταστήματα είχαν ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των παραδοσιακών, αφού όλα τα χρόνια λειτουργίας τους μπορούσαν να συλλέγουν αυτόματα στις πλατφόρμες τους τα δεδομένα των καταναλωτών. Αυτά τα δεδομένα τους επιτρέπουν να παρακολουθούν την αγοραστική συμπεριφορά, αλλά και την αφοσίωση των πελατών, καθώς και τα αποτελέσματα ειδικών προωθητικών ενεργειών που πραγματοποιούν.
Το FortiPresence έρχεται εδώ ακριβώς να βοηθήσει τις επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου μετατρέποντας τα πρωτογενή δεδομένα σε πληροφορίες δράσης, αφού μεταξύ των δυνατοτήτων της λύσης, περιλαμβάνονται λειτουργίες όπως:
- Πλήρη, αναλυτική εικόνα της κίνησης των πελατών, μέσα και έξω από το κατάστημα.
- Ιntegration με καμπάνιες προώθησης και μάρκετινγκ, με μέτρηση αποτελεσματικότητας.
- Ιntegration με κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, κ.α.)
- Προωθητικές ενέργειες περιεχομένου, σε tablets, SMS, e-mail, digital kiosks, signage
- Dashboard με σύγκριση των διαφόρων καταστημάτων
Ο μοναδικός συνδυασμός των statistical analytics με εξελιγμένες μηχανές παρακολούθησης της συμπεριφοράς του πελάτη, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας των κοινωνικών δικτύων και της ασύρματης σύνδεσης των πελατών, επιτρέπει στους εμπόρους να επηρεάσουν τους πελάτες τους και πιο συγκεκριμένα στις αποφάσεις αγοράς, αλλά και στην αύξηση του μεγέθους καλαθιού που διατηρούν οι υφιστάμενοι πελάτες.
Χρησιμοποιώντας τεχνικές μηχανικής μάθησης και αλγοριθμική ανάλυση στο πελατολόγιο εντός του καταστήματος, οι πληροφορίες ξεπερνούν πλέον την απλή έννοια της τάσης και γίνονται εργαλεία δουλειάς, αφού οι βάσεις δεδομένων που συλλέγονται για τα δεδομένα των καταναλωτών, μπορούν να συμβάλλουν στη δημιουργία νέων προωθητικών ενεργειών και άλλων εκστρατειών μάρκετινγκ.
Τα οφέλη λοιπόν που αποκομίζει μία επιχείρηση με την εφαρμογή της λύσης FortPresence, είναι πολλαπλά, αφού:
- Προωθούνται περαιτέρω οι πωλήσεις
- Κατανοούνται οι συμπεριφορές των υποψήφιων πελατών
- Αυξάνεται η αξιοπιστία του καταστήματος
- Δημιουργείται βάση δεδομένων
- Δίδονται ευκαιρίες για προωθητικές ενέργειες
- Μπορεί να μετρηθεί η απόδοση των ενεργειών μάρκετινγκ
- Αυξάνεται η επαφή του προσωπικού με τους πελάτες
- Μειώνονται οι χρόνοι αναμονής (π.χ. ταμεία, αποδυτήρια)
- Προσαρμόζεται εύκολα η επιχείρηση σε τυχόν αλλαγές