Η LG ανακοίνωσε πωλήσεις 13,2 τρισ. KRW (11,8 δισ. USD) και λειτουργικά έσοδα 283,2 δισ. KRW (252,7 εκατομμύρια USD) για το τρίτο τρίμηνο του 2016, αντανακλώντας τις υψηλές επιδόσεις του τμήματος των Οικιακών Συσκευών & Λύσεων Κλιματισμού αλλά και την αυξημένη κερδοφορία της Οικιακής Ψυχαγωγίας, οι οποίες αντισταθμίζουν τις απώλειες στις πωλήσεις και τα λειτουργικά κέρδη της Κινητής Τηλεφωνίας.
Η LG Home Appliance & Air Solution Company (Οικιακές Συσκευές και Λύσεις Κλιματισμού) παρουσίασε το τρίτο τρίμηνο αυξημένα έσοδα κατά 3% από έτος σε έτος, με τις καλύτερες επιδόσεις να προέρχονται από ευρωπαϊκές και ασιατικές αγορές. Τα λειτουργικά έσοδα της τάξης των 342,8 δισ. KRW (305,9 εκατομμύρια USD) επέφεραν ένα πάγιο λειτουργικό κέρδος της τάξεως του 8 τοις εκατό, βελτιωμένο κατά 40 τοις εκατό από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι δυνατές επιδόσεις του κλιματισμού και των premium συσκευών συντέλεσαν στην αύξηση της κερδοφορίας, παρά τις δυσμενείς συναλλαγματικές διακυμάνσεις στις χώρες της Μέσης Ανατολής και της Λατινικής Αμερικής.
Η LG Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία) ανακοίνωσε έσοδα της τάξεως των 2,5 τρισ. KRW (2,3 δισ. USD), σημειώνοντας μείωση κατά 23% σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Οι μειωμένες πωλήσεις των premium συσκευών και τα έξοδα που σχετίζονται με τις δραστηριότητες βελτίωσης της επιχειρησιακής διάρθρωσης, συνέβαλαν στην τριμηνιαία απώλεια λειτουργικών κερδών της τάξης των 436,4 δισ. KRW (389,4 εκατομμύρια USD). Η LG απέστειλε 13,5 εκατ. smartphones κατά τη διάρκεια του τριμήνου, με τη Βόρεια Αμερική να αναφέρει αύξηση 14% στις πωλήσεις σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο. Οι προτεραιότητες για το τελευταίο τρίμηνο του έτους θα περιλαμβάνουν την αύξηση των πωλήσεων του νέου LG V20 και της σειράς Κ και Χ καθώς και την οριστικοποίηση των βελτιώσεων της επιχειρησιακής διάρθρωσης στο τμήμα κινητής τηλεφωνίας, έτσι ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένο για τις προκλήσεις του μέλλοντος.
Η LG Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) κατέγραψε τα υψηλότερα λειτουργικά κέρδη ύψους 385,1 δισ. KRW (340,4 εκατομμύρια USD) και περιθώριο κέρδους 9,2%, καθώς οι πωλήσεις των premium LG OLED και Ultra HD τηλεοράσεων συνέχισαν να κερδίζουν έδαφος σε βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο. Λόγω της υποχώρησης των τιμών καθοδηγούμενες από τον έντονο ανταγωνισμό, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 3,4% σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του περασμένου έτους, με έσοδα της τάξης των 4,1 τρισ. KRW (3,7 δισ. USD) σχεδόν αμετάβλητα από το προηγούμενο τρίμηνο. Με την εορταστική περίοδο να είναι προ των πυλών, η συνολική ζήτηση για τις συσκευές τηλεοράσεων αναμένεται να αυξηθεί, αν και η κερδοφορία είναι πιθανόν να επηρεαστεί από τα υψηλότερα κόστη υλικών και τις αυξημένες επενδύσεις marketing.
Η LG Vehicle Components Company (Εξαρτήματα Οχημάτων) κατέγραψε πωλήσεις 674,9 δισ. KRW (602,2 εκατομμύρια USD), σημειώνοντας αύξηση 41% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους και 6% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η εταιρεία ανέφερε μια μέτρια απώλεια λειτουργικών κερδών, της τάξεως των 16,2 δισ. KRW (14,5 εκατ. USD), που οφείλεται κυρίως στην αύξηση των επενδύσεων σε R&D για να υποστηρίξει τη μελλοντική ανάπτυξη. Με όλο και περισσότερα projects ηλεκτρικών οχημάτων να βρίσκονται στον ορίζοντα – υπό την ηγεσία της GM Bolt – η Vehicle Components Company αναμένει να σημειώσει συνεχή ανάπτυξη.