Σύμφωνα με έρευνα του γαλλικού πρακτορείου Zenith, το 75% της πρόσβασης στο Internet θα πραγματοποιείται μέσω mobile συσκευών μέχρι το 2017, ενώ το 60% των εσόδων από online διαφημίσεις θα προέρχεται από mobile πλατφόρμες.
Τα έξοδα mobile διαφημίσεων το 2018 θα ανέλθουν σε 134 δισ. δολάρια, ποσό το οποίο θα ξεπεράσει συνολικά τα έξοδα διαφημίσεων για όλα τα συμβατικά μέσα μαζί (εφημερίδες, περιοδικά, κινηματογράφο, εξωτερικούς χώρους, κτλ.). Ακόμα και η τηλεόραση εκτιμάται ότι θα επηρεαστεί, με τους διαφημιζόμενους να προτιμούν πλατφόρμες όπως τη Google, το Facebook, κ.ά. Αντίστοιχα, η εταιρεία είχε προβλέψει ότι για το 2016, το 71% της πρόσβασης στο Internet θα γινόταν από mobile συσκευές, και τα έξοδα σε mobile διαφημίσεις θα ανέρχονταν στα 71 δισ. δολάρια. Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις πριν από 4 χρόνια, το ποσοστό mobile πρόσβασης βρισκόταν στο 40%. Μάλιστα οι αναλυτές εκτιμούν ότι οι διαπραγματεύσεις μεταξύ AT&T – Time Warner και Verizon – Yahoo, έχουν ως βασικό στόχο την πρόσβαση στα στατιστικά των χρηστών, ώστε να προσφέρουν στοχευμένες διαφημίσεις.