Κυρώσεις υπέστη η Vodafone στην Αγγλία, καθώς καλείται να καταβάλλει πρόστιμο 4,6 εκ. λιρών στην κρατική υπηρεσία επικοινωνιών (Ofcom).
Σύμφωνα με τις «κατηγορίες», η εταιρεία απέτυχε να διαπιστώσει και να αντιμετωπίσει έγκαιρα τα προβλήματα που προέκυψαν από τη μετάβαση σε ένα νέο σύστημα τιμολόγησης. Περίπου 10.500 πελάτες καρτοκινητής έχασαν συνολικά 150.000 λίρες μέσα σε 17 μήνες, από το 2013 μέχρι το 2015. Σύμφωνα με στοιχεία της Ofcom, στο 4ο τρίμηνο του 2014 η Vodafone βρέθηκε στη χαμηλότερη θέση, ενώ την αντίστοιχη περίοδο του 2015 τα παράπονα πελατών ανήλθαν στα 32 ανά 100.000 χρήστες. Η εταιρεία πάντως έσπευσε να διευκρινίσει ότι η πλειοψηφία των χρηστών έχουν αποζημιωθεί πλήρως, εκτός από 30 πελάτες τους οποίους δεν κατάφερε να εντοπίσει. Ακόμα και σε αυτή την περίπτωση όμως, έδωσε 100.000 λίρες σε φιλανθρωπίες, ώστε να μην παρεξηγηθεί ότι παρακράτησε τα χρήματα.