Σε ένα από τα πλέον δυσπρόσιτα νησιά των Κυκλάδων ταξίδεψε η WIND, θέλοντας να δώσει στην Ανάφη και τους κατοίκους της τη δύναμη της επικοινωνίας του νέου δικτύου 4G.
Αναγνωρίζοντας την σημαντική θετική επίδραση των νέων τεχνολογιών στις τοπικές κοινωνίες – ιδιαίτερα σε απομονωμένα νησιά της χώρας μας – η WIND συμπεριέλαβε την Ανάφη στο πλάνο ανάπτυξης του δικτύου 4G και αφού ολοκλήρωσε τις υποδομές νέας γενιάς στο νησί, πρόσφερε σε όλους τους κατοίκους της Ανάφης, ενήλικες και μαθητές, δωρεάν υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας και mobile internet για έναν χρόνο, εξοπλίζοντας παράλληλα τεχνολογικά τα σχολεία και το ιατρείο του νησιού.
Οι άνθρωποι της WIND που βρέθηκαν στην Ανάφη για να υλοποιήσουν το έργο και να γνωρίσουν από κοντά τους κατοίκους και τις ανάγκες τους, ήταν αυτοί που μετέφεραν στην τοπική κοινωνία την ουσία της Εταιρικής Υπευθυνότητας της WIND.
Η ανταμοιβή που εισέπραξαν ήταν πολύτιμη και αποτυπώνεται στα λόγια του Δημάρχου της Ανάφης, Ιάκωβου Ρούσσου: «Μας κάνατε να αισθανθούμε ότι ακόμη και μια γεωγραφική κουκίδα όπως απεικονίζεται η Ανάφη στον χάρτη, για εσάς αποτελεί σημείο με ιδιαίτερες ανάγκες επικοινωνίας, τις οποίες απλόχερα μας δωρίσατε. Οι δημότες μας για τους περισσότερους αποτελούν αμελητέα ποσότητα και αδιαφορούν για το μη κερδοφόρο νησί της άγονης γραμμής».
Η μοναδική αυτή εμπειρία της Ανάφης αποτυπώνεται φωτογραφικά στον Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας της WIND Ελλάς για το 2015, όπου παρουσιάζεται αναλυτικά η επιχειρηματική της επίδοση με επίκεντρο 4 πυλώνες δράσης: την Αγορά, την Κοινωνία, το Περιβάλλον και τους Ανθρώπους της.
Επισημαίνεται ότι ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας της WIND Ελλάς συντάσσεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά σύμφωνα με τις διεθνώς αναγνωρισμένες κατευθυντήριες οδηγίες του οργανισμού Global Reporting Initiative – GRI G4, ενώ ακολουθεί τις αρχές του AccountAbility Principles Standard AA1000.