Η στασιμότητα στην ανάπτυξη της ΟΤΕ TV που παρατηρήθηκε, ειδικά κατά το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και η σημαντική μείωση των συνδρομητών της Nova είχε αποτέλεσμα πτώση της τάξεως του 2% στη συνολική αγορά της δορυφορικής συνδρομητικής τηλεόρασης το πρώτο εξάμηνο του έτους, σε σχέση με το τέλος του 2015, βάσει των στοιχείων που ανακοίνωσαν ο ΟΤΕ και η Forthnet.
Στο τέλος Αυγούστου εξάλλου, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει επέλθει ανατροπή στην κατάταξη με βάση τον αριθμό των συνδρομητών με τη συνδρομητική πλατφόρμα του ΟΤΕ να έχει, για πρώτη φορά, περάσει στην πρώτη θέση, αυξάνοντας τους συνδρομητές της σε 462.000. Και αυτό συνέβη παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των συνδρομητών της ΟΤΕ TV, εντός του τρέχοντος έτους, ήταν κατά πολύ μικρότερος, από ό,τι υπήρξε καθ΄ όλο το διάστημα από την αρχή της δραστηριοποίησης του Οργανισμού (2011) στην αγορά αυτή και μέχρι τα τέλη του 2015 (π.χ. το 2015 οι συνδρομητές ΟΤΕ TV αυξήθηκαν σε σχέση με το 2014 κατά 26,3%).
Η συνολική αγορά ωστόσο σημείωσε πτώση εξαιτίας της καθοδικής πορείας του αριθμού των συνδρομητών της Nova. Οι δύο πλατφόρμες μαζί είχαν στο τέλος Ιουνίου φέτος 919.172 συνδρομητές (στοιχεία επίσημα από τις δύο εταιρείες) όταν στις 31.12. 2015 είχαν 941.142. Η ΟΤΕ TV σημείωσε στο εξάμηνο φέτος άνοδο σε ετήσια βάση 21,6% (377.548 συνδρομητές στο πρώτο εξάμηνο πέρσι και 458.920 φέτος το ίδιο διάστημα) και η Nova μείωση 9,6% (509.088 πέρσι τέλος πρώτου εξαμήνου, 460.252 συνδρομητές φέτος τέλος Ιουνίου).
Η διοίκηση του ΟΤΕ απέδωσε τη στασιμότητα στην ανάπτυξη των συνδρομητών της ΟΤΕ TV κατά το δεύτερο τρίμηνο φέτος στον επιπλέον φόρο 10% που επιβλήθηκε. Η εικόνα αυτή, σύμφωνα με πληροφορίες, στο στρατόπεδο τουλάχιστον του ΟΤΕ, αλλάζει, καθώς το τελευταίο διάστημα παρατηρείται ενθαρρυντική κινητικότητα σε επίπεδο προσέλευσης νέων συνδρομητών.
Πιθανότατα η συνδρομητική τηλεόραση θα επηρεαστεί από τις εξελίξεις στην αγορά των πανελλαδικών τηλεοπτικών καναλιών που εκπέμπουν ελεύθερα τα οποία μετά τον διαγωνισμό για τις άδειες θα περιοριστούν σε τέσσερα. Όμως, αυτό που κυρίως καθορίζει την πορεία της είναι οι προσφορές καθώς η υπηρεσία αυτή παρέχεται από τους ΟΤΕ και Forthnet σε συνδυασμό με την τηλεφωνία και τη σύνδεση στο διαδίκτυο. Την εξέλιξή της επηρεάζει σαφώς και το γενικότερο οικονομικό κλίμα, ενώ εκτιμάται πως η επίπτωση από την επιβολή της επιπλέον φορολογίας θα μειωθεί το επόμενο διάστημα, ειδικά αν το ελεύθερο τηλεοπτικό περιεχόμενο (έστω και προσωρινά) μειωθεί τόσο ποσοτικά όσο και ποιοτικά εξαιτίας των ανακατατάξεων.
Τη δική τους πορεία στη συνδρομητική τηλεόραση μέσω διαδικτύου (IPTV) ακολουθούν και οι υπόλοιπες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες (Vodafone, Wind και Cyta) οι οποίες ωστόσο δεν ανακοινώνουν πόσοι από τους συνδρομητές τους λαμβάνουν από αυτές και τηλεοπτικό περιεχόμενο.