Η Visa Inc. ανακοίνωσε πρόσφατα τα αποτελέσματα μιας νέας έρευνας που προβλέπει σημαντική αύξηση των ταξιδιών στο εξωτερικό από νοικοκυριά παγκοσμίως για την επόμενη δεκαετία. Η έρευνα υπολογίζει ότι περίπου 282 εκατομμύρια νοικοκυριά θα σχεδιάζουν τουλάχιστον ένα ταξίδι στο εξωτερικό το χρόνο έως το 2025, σχεδόν 35% αύξηση σε σχέση με το 2015.
Η έρευνα μελέτησε τις τρέχουσες τάσεις ταξιδιών των κατόχων Visa παγκοσμίως σε συνδυασμό με υπολογισμούς και προβλέψεις του κλάδου. Μεταξύ των νοικοκυριών που είναι πιθανότερο να ταξιδέψουν στο εξωτερικό, η έρευνα της Visa υπολογίζει ότι οι δαπάνες θα φτάσουν κατά μέσο όρο τα $5,305 ανά νοικοκυριό το χρόνο ως το 2025. Η έρευνα προσδιόρισε επίσης τους κύριους παράγοντες που αναμένεται να επηρεάσουν τα ταξίδια μέσα στην επόμενη δεκαετία, στους οποίους περιλαμβάνεται μία διαρκώς αυξανόμενη μεσαία τάξη, μεγαλύτερη συνδεσιμότητα Ίντερνετ, βελτιωμένες υποδομές στις μεταφορές σε πολλές χώρες και ένας γηράσκων πληθυσμός που έχει περισσότερο χρόνο για ταξίδια αναψυχής.
«Τα ταξίδια στο εξωτερικό θα γίνουν πιο συνηθισμένα και εφικτά στο μέλλον. Τα μεταβαλλόμενα δημογραφικά στοιχεία, σε συνδυασμό με την τεχνολογία που θα κάνουν τα ταξίδια στο εξωτερικό πιο εύκολα και λιγότερο ακριβά» δήλωσε ο Wayne Best, Chief Economist της Visa Inc. «Αυτό που θα προκύψει είναι μία τάξη που θα ξοδεύει μεγαλύτερο μέρος του οικογενειακού εισοδήματος σε ταξίδια στο εξωτερικό. Αυτή η τάξη του μέλλοντος θα είναι πιθανότατα μεγαλύτερη σε ηλικία και πολύ διαφορετική από το σημερινό τυπικό ταξιδιώτη».
Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Oxford Economics, ανέλυσε την προβλεπόμενη δαπάνη ανά χώρα και περιοχή. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει τις 10 χώρες με τις μεγαλύτερες εκτιμώμενες δαπάνες για ταξίδια στο εξωτερικό το 2025.
Δαπάνες για ταξίδια από νοικοκυριά με ετήσιο εισόδημα $20K+ ταξινομημένα σύμφωνα με τις προβλεπόμενες δαπάνες για το 2025. Τα νούμερα είναι σε δισεκατομμύρια δολάρια (με σταθερές τιμές για το 2015).
Κατάταξη | Χώρα / Πόλη | 2015 | 2025 | Ποσοστό Αυξησης |
1 | Κίνα | $137,0 | $255,4 | 86% |
2 | Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής | $101,0 | $134,1 | 33% |
3 | Γερμανία | $74,4 | $97,6 | 31% |
4 | Αγγλία | $61,3 | $96,9 | 58% |
5 | Ρωσία | $22,6 | $49,1 | 118% |
6 | Hong Kong, Κίνα | $26,7 | $47,4 | 78% |
7 | Σιγκαπούρη | $22,5 | $44,9 | 99% |
8 | Γαλλία | $37,4 | $43,9 | 17% |
9 | Βραζιλία | $18,3 | $37,8 | 106% |
10 | Νότια Κορέα | $21,1 | $34,3 | 63% |
Τα κύρια σημεία της έκθεσης περιλαμβάνουν:
• Την άνοδο μίας Διεθνούς Ταξιδιωτικής Τάξης: Τα αυξανόμενα επίπεδα εισοδήματος παγκοσμίως δημιουργούν μία νέα “ταξιδιωτική τάξη”. Η έρευνα έδειξε ότι τα νοικοκυριά με εισόδημα τουλάχιστον $20,000 το χρόνο αντιπροσωπεύουν περισσότερο από 90% των παγκόσμιων δαπανών για ταξίδια στο εξωτερικό σήμερα. Ως το 2025 εκτιμάται ότι σχεδόν τα μισά νοικοκυριά παγκοσμίως (945 εκατομμύρια) θα βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία εισοδήματος, έχοντας σαν αποτέλεσμα περισσότερα ταξίδια στο εξωτερικό με μεγαλύτερες δαπάνες, κυρίως από νοικοκυριά των αναδυόμενων αγορών, όπως η Κίνα, η Ρωσία και η Βραζιλία.
• Την παγκόσμια Γήρανση του Πληθυσμού: Ως το 2025, οι ταξιδιώτες ηλικίας 65+ θα υπερδιπλασιάσουν τα ταξίδια που πραγματοποιούν στο εξωτερικό, αντιπροσωπεύοντας ένα-στα-οχτώ ταξίδια παγκοσμίως. Η έρευνα υπολογίζει πως οι μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες θα έχουν την οικονομική δυνατότητα για μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια που παρέχουν μεγαλύτερη άνεση σε υψηλότερες τιμές. Τάσεις όπως ο “ιατρικός τουρισμός”, μέσω του οποίου άτομα μεγαλύτερης ηλικίας πραγματοποιούν ταξίδια στο εξωτερικό για ιατρικούς λόγους, θα έχουν επίσης άνθηση στο μέλλον.
• Την αυξημένη Διασύνδεση Προορισμών: Η παγκοσμιοποίηση και η τεχνολογία διευρύνουν την πρόσβαση. Αναμένεται η κατασκευή περισσότερων από 340 αεροδρομίων μέσα στην επόμενη δεκαετία, δημιουργώντας νέους προορισμούς που θα κάνουν τα ταξίδια στο εξωτερικό ευκολότερα και πιο άνετα. Την ίδια στιγμή, η ενημέρωση για ταξιδιωτικές επιλογές διευρύνεται με την ταχύτατη επέκταση του Ίντερνετ και του αριθμού κινητών συσκευών παγκοσμίως. Η ψηφιακή συνδεσιμότητα δεν ευνοεί μόνο τον αυθορμητισμό στα ταξίδια, αλλά επίσης προωθεί μία ευρύτερη σειρά προσωποποιημένων ταξιδιωτικών και τουριστικών επιλογών.
Μία περίληψη μαζί με στοιχεία ανά χώρα και περιοχή μπορείτε να βρείτε στο www.visa.com/travelinsights.
Μεθοδολογία
Η Visa υπολόγισε τον αριθμό των νοικοκυριών που ταξιδεύουν στο εξωτερικό συγκρίνοντας τους κατόχους καρτών Visa σε συγκεκριμένη χώρα που είχαν κάνει τουλάχιστον μία πρόσωπο-με-πρόσωπο συναλλαγή στο εξωτερικό με τον συνολικό αριθμό των ενεργών κατόχων καρτών σε αυτή τη χώρα. Τα νούμερα προσαρμόστηκαν για να είναι αντιπροσωπευτικά του πληθυσμού της χώρας προέλευσης ανεξάρτητα από τις μεθόδους πληρωμής που χρησιμοποιούν τα νοικοκυριά. Οι τάσεις χρησιμοποιήθηκαν στη συνέχεια για προβλέψεις που πραγματοποίησε η Oxford Economics για την έρευνα.
Η Oxford Economics χρησιμοποίησε στοιχεία της έρευνας για την ηλικία και το εισόδημα των ταξιδιωτών από ένα δείγμα 10 χωρών για να υπολογίσει τις συχνότητες των ταξιδιών στο εξωτερικό και τις αναλογίες των ταξιδιών ανά ηλικιακή ομάδα και εισοδηματική τάξη. Τα αποτελέσματα προεκτάθηκαν σε ένα μεγαλύτερο φάσμα χωρών με βάση την ταξινόμηση τους ως ανεπτυγμένες ή αναδυόμενες αγορές και κύριες μεταβλητές όπως κατά κεφαλήν εισόδημα και κατά κεφαλήν συνολικές διεθνείς αφίξεις. Στη συνέχεια έγινε σύγκριση των υπολογιζόμενων ποσοστών ταξιδιών με την κατανομή του οικογενειακού εισοδήματος και ηλικιών κάθε χώρας για να αναπτυχθεί μία ιστορική σχέση από την οποία υπολογίστηκαν τα ποσοστά των ταξιδιών στο εξωτερικό και τον όγκο ανά εισοδηματική τάξη και ηλικιακή ομάδα από το 2005 ως το 2025.