Η LG ανακοίνωσε λειτουργικά έσοδα 468,5 εκ. ευρώ για το δεύτερο τρίμηνο του 2016, σχεδόν 140% υψηλότερα σε σχέση με το προηγούμενο έτος, λόγω των υψηλών επιδόσεων των Home Appliance & Air Solution και Home Entertainment. Τα δύο business units κατέγραψαν τα υψηλότερα τριμηνιαία λειτουργικά κέρδη στην ιστορία της LG. Παγκοσμίως, τα ενοποιημένα έσοδα, ύψους 11,2 δισ. ευρώ, σημείωσαν αύξηση τόσο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο κατά το 2015 όσο και σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.
Το τμήμα οικιακών συσκευών και λύσεων κλιματισμού συνεισέφερε το μεγαλύτερο μερίδιο των λειτουργικών κερδών του δεύτερου τριμήνου με 347,5 εκ. ευρώ. Τα 3,7 δισ. ευρώ έσοδα, σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 4,8% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2015, και οφείλονταν στην άνοδο των B2B πωλήσεων συστημάτων κλιματισμού και την ισχυρή συνολικά επίδοση της εταιρείας στην Κορέα, την Ευρώπη και την Ασία. Χάρη στο βελτιωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων και τη διάρθρωση του κόστους, η επιχειρηματική μονάδα κατάφερε να επιτύχει ένα λειτουργικό περιθώριο κέρδους άνω του 9%. Premium προϊόντα όπως η σειρά Signature, το TwinWash και το Styler, αναμένεται να συμβάλλουν θετικά στις επιδόσεις της εταιρείας κατά τα υπόλοιπα τρίμηνα του 2016.
Το τμήμα κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσε έσοδα της τάξεως των 2,6 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 12% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο, ενώ μείωση παρατηρήθηκε σε σχέση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Οι λειτουργικές απώλειες ύψους 123 εκ. ευρώ αντικατοπτρίζουν τις αυξημένες δαπάνες marketing και κατά κάποιο τρόπο τις αργές αρχικές πωλήσεις του smartphone G5. Συνολικά, οι παραδόσεις των smartphones αυξήθηκαν κατά 3% από το προηγούμενο τρίμηνο, με 13,9 εκατομμύρια συσκευές να έχουν αποσταλεί κατά το δεύτερο τρίμηνο. Το λανσάρισμα της νέας σειράς V και η επέκταση των πωλήσεων των μοντέλων της σειράς K και της σειράς X, αναμένεται να βελτιώσουν τις επιδόσεις της εταιρείας το επόμενο τρίμηνο.
Το τμήμα οικιακής ψυχαγωγίας κατέγραψε ρεκόρ ύψους 286,2 εκ. ευρώ στα λειτουργικά κέρδη επί των εσόδων, τα οποία ήταν της τάξεως των 3,3 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 5,7% σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2015, κυρίως λόγω της αναπτυσσόμενης αγοράς των premium τηλεοράσεων. Η αύξηση των πωλήσεων UHD και OLED τηλεοράσεων και η βελτιωμένη διαχείριση της διάρθρωσης του κόστους συνέβαλαν σε λειτουργικό περιθώριο κέρδους 8,6%, το υψηλότερο στην ιστορία του τμήματος οικιακής ψυχαγωγίας της LG. Η επιχειρηματική μονάδα θα συνεχίσει να επωφελείται από τις αναπτυσσόμενες αγορές των UHD και των OLED τηλεοράσεων και την ανταγωνιστικότητα του κόστους, παρόλο που η αύξηση κόστους των κατασκευαστικών στοιχείων επίπεδης οθόνης ενδέχεται να επηρεάσουν την κερδοφορία.
Το τμήμα με τα εξαρτήματα οχημάτων κατέγραψε πωλήσεις 512,7 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 42% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, λόγω κυρίως της υψηλής ανάπτυξης που παρουσιάζει ο τομέας automotive infotainment. Ωστόσο, οι αυξημένες επενδύσεις στον τομέα Έρευνας και Ανάπτυξης, αναφορικά με τεχνολογίες σχετικές με τους κλάδους του infotainment και των ηλεκτρικών οχημάτων, συνέβαλαν σε λειτουργικές απώλειες 13,4 εκ. ευρώ στη διάρκεια του τριμήνου. Η προοπτική για την επιχείρηση εξαρτημάτων οχημάτων της LG είναι θετική, με την παραγωγή εξαρτημάτων για το ηλεκτρικού όχημα Chevrolet Bolt να ξεκινάει από το τρίτο τρίμηνο.