Στο 1,9 δις. ευρώ έχει διαμορφωθεί το συνολικό ποσό που έχει αποδώσει η ΕΕΤΤ (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων) από το 2000 έως σήμερα στον κρατικό προϋπολογισμό και στο Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) από το θετικό οικονομικό της αποτέλεσμα και εκπλειστηριάσματα από διαγωνιστικές διαδικασίες.
Από το ποσό αυτό τα 1,363 δις. ευρώ έχουν προέλθει από εκπλειστηριάσματα.
Τα παραπάνω στοιχεία περιλαμβάνονται στην έκθεση πεπραγμένων της ΕΕΤΤ για το 2015 η οποία αποδίδεται σήμερα (Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016) στον πρόεδρο της Βουλής Νικόλαο Βούτση.
Όπως αναφέρεται επίσης στην έκθεση πεπραγμένων της Επιτροπής τα αιτήματα φορητότητας πέρσι ήταν μειωμένα κατά 13,5%, σε σχέση με αυτή του 2014. Η μείωση της κινητικότητας – φορητότητα σχετίζεται με τις προσφορές που κάνουν οι πάροχοι προκειμένου να προσελκύσουν συνδρομητές. Όπως εκτιμάται κατά την περσινή χρονιά οι προωθητικές ενέργειες των εταιρειών επηρεάστηκαν από τις γενικότερες εξελίξεις στη χώρα, ειδικά κατά το πρώτο εξάμηνο.
Αναλυτικότερα, από τους 965.903 συνολικά μεταφερθέντες αριθμούς, οι 509.656 αφορούσαν αριθμούς σταθερής τηλεφωνίας (μείωση κατά 17,9% σε σχέση με το 2014) και 456.247 αφορούσαν αριθμούς κινητής τηλεφωνίας (μείωση κατά 7,8% σε σχέση με το 2014). Συνολικά μέχρι το τέλος του 2015, είχαν μεταφερθεί 9.519.493 αριθμοί σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.
Να σημειωθεί σχετικά, σύμφωνα πάντα με τα όσα αναφέρονται στα πεπραγμένα της Επιτροπής, ότι η ΕΕΤΤ κατόπιν διερεύνησης καταγγελιών, καθώς και αυτεπάγγελτων ελέγχων για αυθαίρετες απορρίψεις αιτήσεων φορητότητας καταναλωτών, για το χρονικό διάστημα από το 2011 έως και το 2013, επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 5,486 εκατ. ευρώ στις τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας (Cosmote, Vodafone, Wind). Για την επιμέτρηση των προστίμων συνεκτιμήθηκε η έκταση της παράβασης ανά εταιρία, ο συνολικός αριθμός των θιγομένων συνδρομητών, η προκληθείσα οικονομική βλάβη στους καταναλωτές, τα αυξημένα έσοδα των εταιριών που προέκυψαν από τις διαπιστωθείσες παραβάσεις και η ανάγκη αποτροπής παρόμοιων αθέμιτων πρακτικών στο μέλλον.\
Αναφορικά με τις καταγγελίες καταναλωτών που διαχειρίστηκε η ΕΕΤΤ εντός του 2015: Ο συνολικός αριθμός ήταν 7.301. Ειδικότερα, 7.039 αιτήματα – καταγγελίες αφορούσαν θέματα της αγοράς τηλεπικοινωνιών, 148 το φάσμα ραδιοσυχνοτήτων και 114 την αγορά ταχυδρομικών υπηρεσιών. Πιο αναλυτικά το 96,4% των καταγγελιών αφορούσε θέματα των τηλεπικοινωνιών, το 2,03% το φάσμα και το 1,56% τις ταχυδρομικές υπηρεσίες. Από τις καταγγελίες που αφορούσαν τις τηλεπικοινωνίες το 50,77% ήταν για θέματα διαδικτύου, το 20,41% για θέματα κινητής τηλεφωνίας, το 21,92% για τη σταθερή τηλεφωνία, ενώ οι καταγγελίες για τις Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης ήταν το 3,74% των καταγγελιών.