Δεν είναι ασυνήθιστο να ανεβαίνει η αξία μίας εταιρείας όταν παρουσιάζει ένα νέο προϊόν. Έτσι έγινε και με τη Nintendo, όταν κυκλοφόρησε εχθές ένα νέο mobile game, το Pokemon Go.
Η εταιρεία είχε ανακοινώσει εδώ και χρόνια την πρόθεση της να στραφεί προς την αγορά των mobile συσκευών, και το νέο εγχείρημα της έπεισε, όπως φαίνεται. Το δυνατό χαρακτηριστικό του παιχνιδιού είναι η χρήση της τεχνολογίας AR (augmented reality), που επιτρέπει στους χρήστες να παίζουν με τα δημοφιλή φανταστικά πλάσματα, σε πραγματικές τοποθεσίες, μέσω της κάμερας του smartphone τους. Μάλιστα η εφαρμογή είναι αυτή τη στιγμή 1η στο αμερικάνικο AppStore της Apple, ενώ διατίθεται φυσικά και στο Android, αλλά δυστυχώς όχι ακόμα στην Ελλάδα – προς το παρόν μόνο σε Αμερική, Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και σύντομα στην Ιαπωνία.
Ακόμα και αν η κυκλοφορία του τίτλου δεν ήταν παγκόσμια πάντως, η μετοχή της Nintendo σημείωσε άνοδο 10%, αυξάνοντας την αξία της εταιρείας στα 23 δισ. δολάρια. Το παιχνίδι διατίθεται δωρεάν, όμως περιλαμβάνει και microtransactions που κυμαίνονται από 1 μέχρι 100 δολάρια. Στα σχέδια της Nintendo περιλαμβάνεται η κυκλοφορία άλλων 4 mobile games μέχρι τον επόμενο Μάρτιο, ενώ η νέα κονσόλα NX αναμένεται την ίδια περίοδο.