Σύμφωνα με το Bloomberg, η προσφορά της Microsoft για την εξαγορά του Linkedin, έναντι 26,2 δισ. δολ., έγινε λόγω συναγωνισμού με τη Salesforce, η οποία ενδιαφερόταν εξ ίσου για το γνωστό επαγγελματικό δίκτυο.
Μάλιστα υπήρχαν κι άλλοι ενδιαφερόμενοι, όπως το Facebook και η Google, που συμμετείχαν στην τετράμηνη δημοπρασία. Η αρχική προσφορά ήταν 160 δολ. ανά μετοχή, ενώ η συμφωνία έκλεισε στα 196 δολ. ανά μετοχή. Τελικά τη «μάχη» κέρδισε η Microsoft, όχι μόνο λόγω υψηλότερης προσφοράς, αλλά και επειδή συμφώνησε να καταβάλει το ποσό σε μετρητά, αντίθετα από τη Salesforce, που θα πλήρωνε μερικώς με μετοχές. Εκτός αυτού, το ΔΣ του Linkedin πίστευε ότι η Microsoft ήταν πιο αξιόπιστη.