Το Social Media Marketing είναι το πρώτο βιβλίο που κάλυψε το ζωτικό, «εν εκρήξει», αυτό αντικείμενο. Δείχνει με ποιόν τρόπο τα κοινωνικά μέσα ταιριάζουν και συμπληρώνουν την «εργαλειοθήκη» του μαρκετίστα, ενώ συνδυάζει ουσιαστική θεωρία με πρακτικές εφαρμογές.
Καλύπτει θέματα στρατηγικού σχεδιασμού για το «Μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης», ενσωματώνει τις πλατφόρμες στις εφαρμογές επικοινωνιών μάρκετινγκ της επωνυμίας, και χαλιναγωγεί τα δεδομένα των κοινωνικών μέσων, ώστε να προσφέρει βαθύτερη γνώση της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Οι συγγραφείς περιγράφουν τις Ζώνες των Κοινωνικών Μέσων που μπορούν να αξιοποιηθούν ώστε να επιτευχθούν οι στρατηγικοί στόχοι.
Πέμπτη 16 Ιουνίου – στις 18:30
Εconomia – Πολυχώρος Εco Ζone | Βλαχάβα 6-8, 105 51 Αθήνα,
τηλ: 210-3314714 | Στάση Μετρό: Μοναστηράκι
Θα μιλήσουν για το βιβλίο:
Μαρία Κωνσταντοπούλου – Ομότιμη Καθηγήτρια – Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Ο.Π.Α.
Σέργιος Δημητριάδης – Αναπληρωτής Καθηγητής – Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Ο.Π.Α.-Πρόεδρος του iMarketing Society
Ανδρέας Ευαγγελάτος – Μέλος Ε.ΔΙ.Π. Ο.Π.Α.-Ιδρυτικό μέλος του iMarketing Society
Γιάννης Ριζόπουλος – Δημοσιογράφος
Άγγελος Ξενάκης – Σύμβουλος επιχειρήσεων, Οικονομολόγος
Συγγραφείς: Tracy L.Tuten, Ph.D. Καθηγήτρια Μάρκετινγκ στο East Carolina University, Greenville, USA. Michael R. Solomon, Ph.D. Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Καταναλωτή στη σχολή Haub School of Business του Saint Joseph’s University, Philadelphia, USA.
Μετάφραση: Μαρία Κωνσταντοπούλου, Oμότιμη Καθηγήτρια Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Επιμέλεια: Ανδρέας Ευαγγελάτος Μέλος Ε.ΔΙ.Π. του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών